Gå til innhold

fostervann og slimpropp??

Anbefalte innlegg

Skrevet

våknet i dag litt over kl 7 me våt truse å kjente dt lakk noe, sto opp å tisset.

kan dette være urin lekkasje eller fostervann?

så nøys jg og da kom dt slim ut,ligna eggehvite man finner i egg.

kan det være slimpropp?

kjenner ingen rier,men kan dt være noe på gang.

kansje ta seg en gå tur nå;)

noen andre som har opplevd dette eller vet hva dt kan være?

er 39+5 i dag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan høres ut som den berømte slimproppen ja.. Jeg mistet proppen for to og en halv uke siden, så det trenger ikke bety annet enn at den er gått dessverre.. Jeg har termin imorgen, og ingenting skjer.

MEN det kan jo også bety at det er igang da..

lykke til

Skrevet

Hei loffmusa.

Jeg har ingen erfaring med dette, ettersom de måtte ta fostervannet mitt for å få i gang følselen sist. Men føler du at det fremdeles lekker kan du sette på deg et bind og ringe til føden, der har de stix som de kan teste om det er fostervann. Vet du om hodet til babyen er festet??

Hvis ikke skal du ikke bevege deg for mye.

lykke til.

Skrevet

Snart 2 barnsmor :)

hodet har festet seg hos meg for snart 2 uker siden.

OK,da skal jg gjøre dt om dt lekker mer.

Får ta en times rask gåtur i kveld,kansje det skjer noe snart;)

Skrevet

Jeg er FØDEKLAR!!!

ja,jg har hørt dt ikke trenger å bety noe,men siden disse 2 tinga skjedde på likt så tenkte jg at kansje dt betyr noe, men får bare ta seg en gåtur og vente og se hva som skjer.

Skrevet

Jeg føler noen ganger at jeg lekker når det kommer mye utflod. Kjennes litt ut som det renner uten at det er direkte vannaktig. Holder med et truseinnlegg og jeg snakket med jordmor i dag og hun sa det var helt normalt mot slutten å få rikelig med utflod. Slimproppen ligner litt på glassmanet eller geleklumper. Hos meg kom det ut i klumpform sist, og det kom i flere deler og var ikke akkurat slik slimet i utfloden var. Jeg synes utfloden min er mer eggehviteaktig, og jeg skjønte med en gang sist at det var slimproppen sist fordi den var så ulikt alt annet som har kommet ut den veien før.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...