___ Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Var det noen som var på åpen gård i går? Jeg kommer sansynligvis til å¨være med å arrangere senere. Derfor lurer jeg på hva dere var fornøyde med og hva dere ikke likte så godt.
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 hvor var dette da? vi har vært på åpen gård flere ganger samt vært med å arrangere, det som har vært populært er ulike dyr, hoppe i høyet, traktorløp med leketraktorer i ei løype, barneridning, male på siloballer osv.... nesten ubegrenset hva man kan finne på og så er det fint om det er gode kioskmuligheter der
Shabby Cheap Chic Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Jeg vil gjerne på åpen gård, men syns det er så lite info om det her jeg bor....
___ Skrevet 18. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. august 2008 Jeg holder til i Asker, men vil like gjerne ha tilbakemeldinger fra andre steder i landet. I år hadde vi foresten det "problemet" at det kom mer folk enn forventet. Dermed løp vi tomme for både det ene og det andre alt for tidlig.
Shabby Cheap Chic Skrevet 18. august 2008 #5 Skrevet 18. august 2008 Skal melde fra hvis jeg finner en åpen gård vi kan besøker her jeg bor jeg..
Shabby Cheap Chic Skrevet 18. august 2008 #6 Skrevet 18. august 2008 Oi, det var visst åpen gård her i går, men veldig dårlig info om det syns jeg... Er ikke alle som ser på nettbonden til daglig.... Men det gjorde jeg tilfeldigvis nå...
___ Skrevet 18. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. august 2008 Da skal jeg i hvertfal ta med meg at det er viktig med annonsering.
Sivalur Skrevet 18. august 2008 #9 Skrevet 18. august 2008 Det ble nevnt på P4 hvertfall... Men på websidene (nå husker jeg ikke adressen da) så stod det litt bortgjemt. Poamin, sendt deg PM.
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 18. august 2008 #10 Skrevet 18. august 2008 det er nok viktig med annonse i avisa som syns godt hva med å spørre om avisa vil komme og skrive repotasje om forberedelsene og at man da kan ønske folk velkommen skilting er også viktig, er ikke alle som finner fram langt ute på bygda luksusproblem at dere får for mange besøkende da koselig med åpen gård!! vi har lyst til å arrangere dette nærmere jul da vi skal selge juletrær håper vi kan kjøre fram trærne med hest og slede og at vi kan spise grøt på låven og kose oss med å lage litt julepynt med ting fra gården e.l.??
Shabby Cheap Chic Skrevet 18. august 2008 #11 Skrevet 18. august 2008 Det hørtes koselig ut... kommer gjerne vi da, hvis det ikke er laaaangt unna da....
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 18. august 2008 #12 Skrevet 18. august 2008 vi bor i østfold har ikke helt bestemt oss for hvordan vi skal gjennomføre det enda har mange juletrær å selge så tenkte at det kunne være koseligere å selge en "pakke" rundt treet hvor man selv kan plukke ut treet på rot og se det bli hugget, og så kan man oppleve litt av gården samtidig på vinterstid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå