*LLL* - har blitt tobarnsmor! Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 å bli gravide, og jeg har kjøpt eggløsningstester og graviditetstester på billige-tester.no. Det er sånne strimler. Det som er så rart er at nå har jeg tisset på disse eggløsningstestene i en uke snart, og får positiv test (noen ganger svakere enn andre) hver eneste dag... Er ikke det litt rart??
*LLL* - har blitt tobarnsmor! Skrevet 18. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 18. august 2008 Ingen som har erfaring med disse strimlene?
Mamsen og lillegutt Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Du er vel ikke gravid allerde da? Så spennende at dere prøver på å bli gravide. jeg skal ta ut spiralen min 27.august. Det blir spennende.
mammatil4gull Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 TA EN GRAVIDITETSTEST DU eggløsninstetster kan slå ut ved graviditet å selv om det ie er helt sikkert .... har dere forsøkt en liten stund er ikke det umulig
*LLL* - har blitt tobarnsmor! Skrevet 18. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2008 Slår eggløsningstesten ut når du er gravid også? Sorry meg hvis jeg er helt blåst nå altså... men er ny i gamet! Det gikk så fort sist gang nemlig, at jeg brukte ikke eggløsningstest.
Gjest Zima *pergo* Skrevet 18. august 2008 #6 Skrevet 18. august 2008 Strimler er noe jævla dritt. Streken må være akkurat like sterke for at det skal være sikkert positivt resultat. Så selv om du får streker og de er tilnærmet like sterke kan det altså være negativt. Jeg dobbeltestet en uke med CB digital og fikk "positiv" hver dag med strimler og negativ med CB. Dette fordi jeg ikke klarte å se riktig nyanse på strimlene. En annen ting er at om man har pcos kan man ha positiv eggløsningstest ofte... falsk altså.
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 18. august 2008 #7 Skrevet 18. august 2008 Hmm... Hvis ikke "test-streken" er sterkere enn kontrollstreken er den ikke positiv:) Dersom testen er positiv (dvs sterkere enn kontrollstreken) er du kanskje gravid? En eggløsningstest vil nemlig slå ut på både hcg og LH:) Selv fikk jeg aldri positiv test med disse strimlene....
*LLL* - har blitt tobarnsmor! Skrevet 18. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. august 2008 Ok! Takk for svar. Da får jeg bare vente og se... Vi får heller bare prøve masse den neste uken ( som jeg har regna meg til at skulle være rundt eggløsning) så går sitter`n kanskje ) Evt får jeg prøve en sånn digital test hvis det ikke går. Er jeg allerede gravid, så hopper jeg i taket!!! (men tror ikke det altså...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå