Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Hvordan gjør dere det med utgifter? Her er vi mest hos meg,pga den lille. Det er alltid jeg som kjøper maten,og det merkes godt på matbudsjettet at det er to voksne som spiser,istedet for en. Jeg tjener ikke spesielt bra,han har utbetalt over dobbelt så mye som meg i måneden. Alikevel bidrar han ikke med en krone, Jeg syns sånn er vanskelig å si fra om,og hva skal jeg si? Har sagt flere ganger at han er heldig som tjener så mye,at jeg har så dårlig råd nå som jeg har mistet kontantstøtten etc.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 hm... kan du ikke bare si "gidder du og handle in litt på veien hjem? jeg rakk det ikke i dag" å se hva han sier
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 spør rett ut om han kan betale maten idag.. Jeg har aldri hatt problemer med det, men kan jo være at jeg har hatt gentleman kjærester da. men jeg spurte også rett ut FØR vi gikk på butikken hvis jeg ikke hadde penger.. Handlet vi sammen var det neste alltid han som tok opp lommeboka.. Som samboer delte vi ettersom hvem som hadde mest der og da, og som gift er alt delt..
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Dropp hintene! Menn er dårlige på hint, kan hende han ikke tenker over det. Si at du elsker at han er så mye hos dere, men at det tærer litt på budsjettene dine som er små.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå