Gjest Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 I går kjente jeg lite liv, kjente noen spark i går morges og ikke noe restn av dagen.....er 37 uker på vei og har vært i storform hele veien, og vært på kontroll på Volvat med UL hver gang og alt har vært veldig bra....var på kontroll senest for en uke siden.....vi dro på sykehuset i går kveld og der så de at hjertet hadde stoppet.....3 uker før termin, hva er sjansen for det? Dette er helt uvirkelig og ufattelig trist....blir nå satt i gang i morgen....og det gruer jeg meg til. Har jo vært forberedt til fødsel, men denne kommer det jo ikke noe godt ut av....Ville bare dele min historie og ønker alle her inne lykke til!
Mina75 - *tobarnsmor* Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Huff, føler med dere nå - dette var grusomt! Ta godt vare på deg selv!!!!
Mamma til en engel<3 Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Huff så utrolig trist! finnes ingen ord i verden som sikkert kan trøste, men jeg kondolerer på det sterkeste og alle mine tanker går hos dere i dag, ingen fortjener å miste sine kjære! Ta godt vare på hverandre i denne tøffe tiden. Mange varme klemmer i fra meg!
vannmann84 Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Så sinnsykt trist!!! Ingen ord er trøstende nok når en mor mister sitt barn...
kriztie Skrevet 18. august 2008 #5 Skrevet 18. august 2008 Hva skal man si? Ååå kan umulig klare å føle det du/dere må føle nå. Dette må jo være mors største mareritt at noe sånt skal skje.. Mine tanker går til dere!
Resilience Skrevet 18. august 2008 #6 Skrevet 18. august 2008 Kjære deg, så grusomt. Sånt skal jo ikke skje! Dette skjedde med en venninne av meg i vinter, det finnes sider for engleforeldre som kanskje kan være til hjelp. Håper dere får all den støtte og hjelp dere trenger. Jeg kondolerer virkelig.
ane29 Skrevet 18. august 2008 #7 Skrevet 18. august 2008 kondolere med tapet over ditt ufødte barn. det må jo bare føles helt uvirkelig for dere. begynte å gråte når jeg leste inlegget ditt og synes det var ufattelig trist. klem ane29
Lillepusen-78 Skrevet 18. august 2008 #8 Skrevet 18. august 2008 Så fryktelig å høre!!!! Finner ikke ord..... Sender dere mange varme tanker og all min sympati....
Mamma til to tette Skrevet 18. august 2008 #9 Skrevet 18. august 2008 jeg fryser på ryggen bare av å lese overskriften og sender dere min dypeste sympati. Dette skal ingen behøve å oppleve og jeg har så vondt av dere! Ta i mot all hjelp dere blir tilbydt og håper dere har et godt nettverk rundt dere. Ta vare på hverandre!
Utrolig fornøyd frue. Skrevet 18. august 2008 #10 Skrevet 18. august 2008 Tenker på dere!! Så ufattelig urettferdig livet kan være....
shari_z Skrevet 18. august 2008 #11 Skrevet 18. august 2008 Jeg kondolerer så mye. Jeg har gått gjennom akkurat det samme og det gjør så innmari vondt. Gråter av at enda en til mister sin kjære baby - det er så urettferdig! Anbefaler at dere tar masse bilder av datteren deres. Jeg angrer at vi ikke fikk tatt så veldig mange bilder. Stor trøsteklem fra en som har vært i dine sko.
Gjest Skrevet 18. august 2008 #12 Skrevet 18. august 2008 Ord er fattige nå............. Ta vare på hverandre!
Bifrost 2 barn<3 Skrevet 18. august 2008 #13 Skrevet 18. august 2008 Så utrolig trist og leit, jeg finner ikke ord... Jeg føler med dere, og det gjør vondt å tenke på at slikt kan skje. Jeg er veldig lei meg på deres vegne. Stor klem til dere, og ønsker dere masse styrke, støtte, vennlighet og forståelse i tiden som kommer.
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 18. august 2008 #14 Skrevet 18. august 2008 Urettferdig! Kondolerer så mye. Som flere andre sier...ord blir bare fattige...
Rascal_4.11<3 Skrevet 18. august 2008 #15 Skrevet 18. august 2008 Kondolerer så mye.. Ord blir så utrolig fattige, må være det værste man kan oppleve som foreldre!!
The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 18. august 2008 #16 Skrevet 18. august 2008 Så grusomt! Har dere fått vite noe om hvorfor ennå?
Gjest Skrevet 18. august 2008 #17 Skrevet 18. august 2008 Nei, vi har ikke fått vite noe...har vært på jevnlige kontroller på Volvat med ul hver gang, senest for en uke siden og da var alt bra..kjente mye liv helt til i går....størrelse og vekt tilsvarte i går som normalt, så dette skjedde i går...blir tatt masse prøver av i morgen og obduksjon etter fødsel etc, så får håpe de finner grunnen..noen ganger gjør de ikke det...
babygullz <3 vilde Skrevet 18. august 2008 #18 Skrevet 18. august 2008 Uff..så forferdelig trist.. Kondolerer så masse.. Får frysninger i hele kroppen...=(
Gjest Skrevet 18. august 2008 #19 Skrevet 18. august 2008 Kondolerer så mye. Det er jo helt forferdelig. Har ikke ord.
Aprilskatten min. Skrevet 18. august 2008 #20 Skrevet 18. august 2008 Så trist at dere mistet den lille babyen deres! Jeg har selv mistet ved termin, så jeg vet hvordan du har det nå. Det er så vondt og det er vanskelig å vite hva som skjer videre. Vil som Shari her oppe anbefale å ta masse bilder, kose og klemme, samle litt minner rett og slett! Og snakk sammen. Anbefaler å komme inn på englesiden.com, det er et lukket forum for oss som har mistet det mest dyrebare! Mange tanker og varme klemmer går din vei i tiden som kommer!
sonnenschein Skrevet 18. august 2008 #21 Skrevet 18. august 2008 Stakkars, stakkars dere. Kondolerer og ønsker dere masse styrke!!!!
Therese74 Skrevet 18. august 2008 #22 Skrevet 18. august 2008 Stakkars, stakkars dere. Jeg er selv i uke 37 nå, og føler sånn med deg. Det at den lille babyen der inne bare skal dø, er jo den store skrekken for alle gravide. Så trist at dere ikke fikk bli ordentlig kjent med veslejenta deres. Skal tenke på deg i morgen...
Herkules Skrevet 18. august 2008 #23 Skrevet 18. august 2008 Så trist å lese. For en forferdelig opplevelse for dere. Kan ikke finne ord i slike situasjoner- Det er klart at dette blir tøft for dere, håper du kommer deg igjenom fødselen så greit det lar seg gjøre. Mange klemmer
Lurvehette Skrevet 18. august 2008 #24 Skrevet 18. august 2008 Ta vare på dere selv. Dette var ufattelig leit å lese.
ihne Skrevet 18. august 2008 #25 Skrevet 18. august 2008 Jeg finner ingen trøstens ord. Dette var utrolig trist. Tenker masse på dere. Slikt gjør inntrykk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå