Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Leste her inne en gang om en av dere som hadde brukt noen tabletter med bl.a. ingefær som hadde vært veldig effektive mot kvalmen. Noen som husker hva det var? Jeg begynner å bli rimelig desperat.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det var meg. De jeg kjøpte heter Weifa comlete. Ingefær med peppermynteolje.

Du kan også lage ingefærdrikk. Kok opp en liter vann. Skrell en fersk ingefærrot, hakk opp og trekk i vannet minst 10 min. Sil og hell på flaske som du har stående i kjøleskapet. Ta en støyt når du trenger det. Fikk dette tipset her inne, og syns det fungerer bedre enn tabelettene. Virker kjappere!

Skrevet

Jeg bruker Weifa comlete - Ingefær med peppermynteolje, men de tar ikke bort all kvalmen til meg, bare toppen så jeg hvertfall slipper å spy hele dagen hehe, skal prøve rådet til Annie74 og se om det hjelper litt bedre :-)

Skrevet

(På besøk fra 2tri)

Jeg mener jeg hørte om at man _ikke_ skal bruke ingefærtabletter under svangerskap, men dette kan de helt sikkert i helsekosten!

Jeg kjøpte ingefær te når det som stod på som verst hos meg, og det hjalp veldig. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...