Mia29 Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Hei! Leste her inne en gang om en av dere som hadde brukt noen tabletter med bl.a. ingefær som hadde vært veldig effektive mot kvalmen. Noen som husker hva det var? Jeg begynner å bli rimelig desperat.
Susie80 Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Hva med disse: http://www.helseshoppen.no/produktdetaljer.cfm?prodid=1181 Håper det hjelper
annie74 Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Kanskje det var meg. De jeg kjøpte heter Weifa comlete. Ingefær med peppermynteolje. Du kan også lage ingefærdrikk. Kok opp en liter vann. Skrell en fersk ingefærrot, hakk opp og trekk i vannet minst 10 min. Sil og hell på flaske som du har stående i kjøleskapet. Ta en støyt når du trenger det. Fikk dette tipset her inne, og syns det fungerer bedre enn tabelettene. Virker kjappere!
Aina36 Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Jeg bruker Weifa comlete - Ingefær med peppermynteolje, men de tar ikke bort all kvalmen til meg, bare toppen så jeg hvertfall slipper å spy hele dagen hehe, skal prøve rådet til Annie74 og se om det hjelper litt bedre :-)
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 (På besøk fra 2tri) Jeg mener jeg hørte om at man _ikke_ skal bruke ingefærtabletter under svangerskap, men dette kan de helt sikkert i helsekosten! Jeg kjøpte ingefær te når det som stod på som verst hos meg, og det hjalp veldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå