Gå til innhold

Hjelp med CB takk! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stikker innom fra Bli gravid:

Tok en test nå bare for å plage meg selv med negativt svar, men vet ikke om det er negativt!

Brukte vanlig CB, ikke på morgenurin. Er minst 3 dager til IKM (ustabil syklus, så vet ikke akkurat når IKM er),så skjønner ikke at jeg gidder å teste engang.

Men:

Etter 2-3 minutter kom det opp ett svakt kryss. Den vannrette streken i testvinduet er veldig sterk, men jeg kan også se en svakere loddrett strek i samme vindu. Dermed ett kryss!

Kan jeg være gravid eller er det jeg som ikke har lest bruksanvisningen nøye nok?

Takker for svar:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du:)

Jeg testet negativt (ikke antydning til kryss engang) ikm; ikke morgenurin. Testet igjen igår - 6 dager ETTER ikm, positivt som bare det:):)

Så ja: du er nok gravid...Tror jeg da:)

Lykke til!

Skrevet

Det kan være lurt å ta en ny test fra morgenurin. Det kan være grunnen til at resultatet har vært svakt nå.

Skrevet

Oi, så spennede! Ja jeg skal ta en test i morgen tidlig også. Må bare ut å hamstre tester først for nå har jeg bare EL tester igjen.

Håper så inderlig at jeg ikke blir skuffet i morgen. Jeg ser jo tydelig at det er ett kryss der så er optimistisk nå:-)

Skrevet

Flere som har opplevd det samme med disse testene?

Skrevet

Jeg opplevde akkurat dette da jeg tok test 1 dag før ikm. I dag, 2 dager etter ikm tok jeg en cb digital og jeg var grqvid som bare det. :o)

Så jeg tror du er gravid!!

Gratulerer. :o)

Skrevet

Hei :) Akkurat samme skjedde meg meg, tre dager før IKM. Så jeg kjøpte en digitaltest som jeg tok neste morgen; "gravid" :) Anbefaler deg å prøve digitalt! Gratulerer i såfall, en strek er vel en strek :)

Skrevet

Takk for det:-)

Ja nå har jeg en vanlig CB og to digitale som er positive, så nå er det vel ingen tvil lenger! Helt utrolig at det skulle klaffe på første forsøk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...