¤A-09¤ Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Tok en test nå bare for å plage meg selv med negativt svar, men vet ikke om det er negativt! Brukte vanlig CB, ikke på morgenurin. Er minst 3 dager til IKM (ustabil syklus, så vet ikke akkurat når IKM er),så skjønner ikke at jeg gidder å teste engang. Men: Etter 2-3 minutter kom det opp ett svakt kryss. Den vannrette streken i testvinduet er veldig sterk, men jeg kan også se en svakere loddrett strek i samme vindu. Dermed ett kryss! Kan jeg være gravid eller er det jeg som ikke har lest bruksanvisningen nøye nok? Takker for svar:-)
viktorija 22 Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Hej jeg sikkert at du er gravid,hadde det samme når jeg bli gravid tok 2 tester på den første var ingeting,på andre en svak kris,neste dag jeg gikk til min lege for blødprøve og da det blir bekreftet gravid!!!!
¤A-09¤ Skrevet 18. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2008 Oi så spennende! Skal ut å hamstre tester etterpå, så kan jeg teste på morgenurin i morgen. Tør liksom ikke helt å tro at jeg er gravid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå