Gå til innhold

Hjelp med CB takk! :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en test nå bare for å plage meg selv med negativt svar, men vet ikke om det er negativt!

 

Brukte vanlig CB, ikke på morgenurin. Er minst 3 dager til IKM (ustabil syklus, så vet ikke akkurat når IKM er),så skjønner ikke at jeg gidder å teste engang.

Men:

Etter 2-3 minutter kom det opp ett svakt kryss. Den vannrette streken i testvinduet er veldig sterk, men jeg kan også se en svakere loddrett strek i samme vindu. Dermed ett kryss!

 

Kan jeg være gravid eller er det jeg som ikke har lest bruksanvisningen nøye nok?

 

Takker for svar:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hej jeg sikkert at du er gravid,hadde det samme når jeg bli gravid tok 2 tester på den første var ingeting,på andre en svak kris,neste dag jeg gikk til min lege for blødprøve og da det blir bekreftet gravid!!!!

Skrevet

Oi så spennende!

Skal ut å hamstre tester etterpå, så kan jeg teste på morgenurin i morgen. Tør liksom ikke helt å tro at jeg er gravid!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...