Gå til innhold

svigers,bryllupet vårt,dato. HJÆLP!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

vi var på middag til svigers i går, da la vi frem ønske om å ha bryllupet vårt på låven.

svigermor ble ivrig med en gang å ville gå oppå låven å se å høre på planene vi har.

så nå er vi alle igang med planleggingen.. =))

MEN en ting............. Vi må flytte datoen......... :(

Vi hadde jo tenkt 20aug..men da er høye tatt inn, så da blir det litt trangt der..

så nå står det mellom 25juni eller 2juli. 2011.

Hva ville dere tatt?? og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så moro at de er med på det, da! :)))

Ville nok tatt 25. juni, for da er det større sjans for at folk slipper å utsette ferien for å reise i bryllup. 2. juli er jo midt i ferien.

Blir gøy med låvebryllup!!!!

Skrevet

Enig, 25 juni før den verste ferietiden ...

Vi har bryllupsdag 28 juni, ;-)

Skrevet

Ville også tatt 25 juni :-)

Skrevet

Signerer de andre damene over her.

Skrevet

Min første tanke før jeg leste de andre svarene og deres begrunnelser var 2 juli. Og det pga at, iallefall her som vi bor, så føler jeg alltid det er veldig dårlig vær rundt St.Hans, så hadde kanskje håpet det hadde snudd til 2. juli. Men så var det dette med ferien. Tenkte ikke på den jeg da.. Tenker litt sånn, at hvis dere er veldig tidlig ute med innbydelsene så kan folk planlegge ferien sin opp til dette. Er jo første helga i fellesferien, så er vel ikke nødvendig å reise på ferie før søndagene om så va..??

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

Var det vi også tenkte. Men ville bare høre om dere alle tenkte slik =)

Skrevet

Er en del bryllup der jeg jobber og det er faktisk flest folk som takker nei til de bryllupene som holdes i fellesferien. Vil ikke ødelegge noe for deg, bare fortelle deg om mine erfaringer fra jobb.

Masse lykke til med planlegging, det er jo så koselig og morsomt:0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...