~sjiraff~ Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Ikke bare er han skikkelig bedagelig anlagt, men jammen har han ikke begynt å klø seg på balla også... Mens han selvfølgelig smiler skikkelig tilfreds.. )
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 heheh... utrolig bra! min vil helst ligge under et rosa teppe og se på teletubbine :/ det har han ikke fått fra verken meg eller far. men søster kanskje?
~sjiraff~ Skrevet 18. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2008 Hehe... rosa teppe og teletubbis, fantastisk! Kan nok se for meg mini her om ett årstid, dresset opp i storesøster rosa prinsesskjoler )
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 hihi... de er søte :-) faren hans mente at det var bedre om han kom med grønn hanekam i en alder av 20 måneder en mer rosa neglelakk på terne. jeg sa at han fikk finne seg i rosa neglelakk så lenge vi var 7 jenter på tur og 1 gutt. og alle 7 jentene hadde neglelakk.. hehe.. er ikke rart han vil ha da.. han kommer til å bli en myk mann... haha... kanskje din og min blir gode venner? haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå