Gå til innhold

Endelig skole igjen :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Storebror hoppet ut av senga med det samme vi vekket ham, fikk på seg klærne i en fart og smilte som en sol med hele fjeset. Første skoledag var velkommen! Endelig skulle han treffe kompisene igjen og smile til den søte jenta i klassen. Han brukte tid på badet og ordnet håret, sekken var pakket fra før og han gikk av gårde en time før de skulle begynne. "Det er sikkert noen andre der også og da kan vi spille fotball". Hele tiden med det strålende smilet som smelter mammahjertet. Håper den entusiasmen holder seg lenge!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig med forventningsfulle og lykkelige barn. Synes jeg ser han der han løper avgårde til første skoledag:-)

Ikke helt ulikt her hjemme heller faktisk. Store-snupp er faktisk spent 7.klassing med store forventninger om at dette siste året blir helt spesielt, at alle i klassen har forandret seg totalt i løpet av sommerferien, at endelig er de eldst på skolen. Og så får hun endelig bruke mascara på skolen! Tror nok at de fleste klærne har vært ut og inn av skapet før endelig avgjørelse falt på riktig antrekk første skoledag. Selv mellom-snupp hadde antrekket klart alt i går. Fant liksågodt klær som matchet den nye skolevesken;-) Var skikkelig kul der hun ruslet avgårde 45 minutter før skolestart.

De kan kunsten å smelte mammahjerter ja, det er helt sikkert.

Skrevet

Her var entusiasmen mindre i år. Storebror gledet seg til å treffe kompiser selvfølgelig, 10.klasse frøkna kunne visst tenkt seg å ha ferie litt til :-) og eldstejenta var fryktelig spent på å møte i ny klasse i år igjen.... Krysser fingre for at de har en flott dag alle tre.

Skrevet

Her begynner ikke skolen før neste uke. Men de er klare alle mann (dvs begge to)

Skrevet

Så gøy at han er så glad for å starte på skolen igjen. Det lover godt! Det er fint å vite at han trives på skolen og har mange venner der.

Tror forresten jeg så ham i dag. Jeg satt på toget på vei hjem fra jobb, og kjørte forbi deg, og da gikk det en gutt med en kul sveis ved siden av deg og vogna :-)

Skrevet

Det var oss på vei fra frisøren tenker jeg :-D

Sånn går det når mamma er tøff i trynet og sier at "Jada, farge kan du få lov til" HJELP!

Skrevet

he, he! Det er jo bare første skoledag, og sikkert lenge igjen til de skal ta klassebilde :-) Når han kommer på skolen i morgen, så vil nok alle de andre gutta synes at han har verdens kuleste mamma!

Skrevet

De skal ta bilde denne uken viser det seg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...