Gå til innhold

Problemer med mammabukser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stortsett alle typer mammabukser jeg prøver er ubehagelige i linningen. Har frem til nå kun funnet én bukse som er behagelig. Hva gjør dere andre med dette problemet? For jeg tror da ikke jeg er den eneste som plages med dette?

Jeg er 19+4 i dag med tvillinger. Gynekologen pratet om at morkaka lå lavt. Kan dette ha noe å si tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har kjøpt en type haremsbukser på cubus som er helt fantastiske. Dette er ikke mammabukser, men jeg er stor og de passer allikevel. Men du må like de da, det er ikke slike som har heng i rompa, mer som en tynn jobbebukse/piratbukse,

Skrevet

Jeg er 24 uker og har samme problemet. Har bare en sommerbukse som er behagelig, de andre er altfor stramme og vonde å gå med. Vet ikke om denne babyen ligger lenger nede enn forrige man, kan ihvertfall ikke bruke de samme buksene. Aner ikke hva jeg skal gå med nå når høsten kommer, håpe de får inn noe nytt av mammaklær snart!

Skrevet

Den ene buksen jeg har funnet er en jeg bestilte fra motherhood.com. Men nå finner jeg ikke den buksen hos dem lenger. Secret Belly Fit hadde den, regner med de har flere bukser med dette som vil være like behagelige, men jeg sliter litt med lengden, og tør ikke å bestille hva som helst da.

Skrevet

Har motsatt problem mer eller mindre jeg da... Siden jeg la meg ut så tidlig både sideveis og foran, måtte jeg handle mammaklær relativt tidlig.

Har liksom på følelsen at de ikke holder seg på plass jeg da... De sitter som et skudd med en gang, men når jeg beveger litt på meg, så sklir buksa ned. Går jeg ned i str, blir det for lite igjen. Er 18 uker (men ser ut som 25), UL i morgen og krysser fingrene for at det bare er 1! ;-)

Skrevet

Hei! :)

Samme problemet her! :/ har tvillinger i magen og alt jeg har på meg er stramt i linningen...Begynner allerede å bli ubehagelig å ta på sko, plukke opp fra gulvet og komme seg opp av sofaen! :) he he, lover jo godt! Fant en mamma joggebukse på H&M som jeg lever endel i! :) Tror min kjære er litt lei allerede! :) Ellers så fant jeg en annen bukse der, er ikke noe fin..men den er veldig vid i linningen! Og går jo uansett med topper som er litt lengre, så er nok bare jeg som vet at den ikke er den kuleste! :)Kjøpte den i forrige uke, har ikke sett de der før! Har ikke tilgang på så veldig mye fancy mammaklær i denna byen!

Skrevet

jeg kjøpte hvit linbuke på H&M som jeg farget sort. de er store og gode i linningen. dessuten er mammajoggebuksene noe å bo i:) behagelige og store.

håper du snart finner noe brukendes! lykke til:)

Skrevet

Joggebuken fra H&M må være årets beste kjøp :D

Tok også med en brun capribukse (tror jeg de kaller det?) derfra, blir nok tynn når det blir kaldt men usannsynlig behagelig. Den bor jeg i når jeg er utenfor døra. "Behagelig" blir nok prioritert fremover ;)

Skrevet

Jeg har en bukse fra den kule mage, merke 2wear tror jeg, som jeg syns er helt superbehagelig å ha på.

Fikk helt krampe da jeg prøvde de fra h&m. De var stive i stoffet, og fryktelig ubehagelige å ha på.

Denne fra den kule mage har helt mykt jeansstoff, og er veldig god og myk i linningen, med stoff du drar over magen(jeg bretter det ned igjen da)

Det beste med den var at den kostet like mye som de fra h&m.

Sån ellers må jeg snart ut å koste på meg flere bukser. For utenom den ene mammabuksen, går det i slitne joggebukser, og det er kun til husbruk!!!!

Skrevet

jepp. vondt når jeg sitter, linningen på buksa klemmer helt nederst på magen. så man må liksom passe på å dra den helt opp i baken før man setter seg slik at man får litt plass til overs:-))

har kjøpt en brun stoffbukse (ikke joggebukse) på H&M med stretch i, den er veldig behagelig siden det er litt stretch i linningen også.

men regner med det bli joggebukser etterhvert da. gruer litt for jeg er dongeritypen. føler meg i nattbukse når jeg går ut i joggebukse. og dessuten så ser jo rompa MYE større ut i joggebukse hehe:-))))

Skrevet

Derfor liker jeg den H&M-buksa, selv om den er romslig og behagelig er den stiv og uten stretch (med unntak i livet da;)

Klarer ikke gå ut i noe kose-bukse, føler meg så ustæsjet..

Skrevet

Så godt å høre at vi er flere som sliter med "dumme" bukser..

Selv har jeg bare H&M bukser og bare en av de er gode. Har ikke lyst til å bruke mer penger på mammaklær heller. Mye mer gøy å titte på i klær i strl 50..! c",)

Skrevet

Jeg venter mitt 3. barn, og da jeg var gravid første gang (03-04), var gravidbuksene høye i livet. Nå er alle bukser lave(og stramme), og har en tøyelig del som skal dras over magen. Jeg kan ikke bruke noen av disse buksene- gjør rett og slett vondt! Heldigvis har jeg noen gamle bukser+ har fåttt noen av venninner. Ellers så er jeg svært glad i å gå i tights/leggings, og har funnet en som er god på Lindex. Selv om den ikke er for gravide får jeg den godt over magen- enn så lenge. Har sett at de har tights for gravide der også, så går prøve det etter hvert.

Skrevet

Som dere andre sliter jeg og med at buksnen er ubehagelige i livet. I tillegg føler jeg at de sklir ned. Har kjøpt sommerbukser de har vært bedre. Men nå er det slutt på mammaklær på Lindex, dessverre. H&M har nå fått inn høstklærne, mye fint, men få gode bukser dessverre. Så en må vel lide med litt ubehagelige buksene når en er ute og kose seg i joggebukse hjemme.....

Skrevet

Jeg signerer, alt er vondt i linningen og de sklir ned- og jeg har brukt MASSE penger på bukser - vil jo ikke gå med joggebukser hele tiden- men nå er jeg redd livmora revner:-S

Skrevet

Mener Boob har en sånn dongerybukse uten "falsk linning", men hvor selve buksa går helt opp over magen...

Tror LaRedoute har vel det merket? Er ikke 100% sikker i farta, men mener bestemt jeg så en sånn bukse på nettsidene der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...