Gå til innhold

gode tips til en uten vgs

Anbefalte innlegg

Skrevet

? har ikke lyst til å ta vgs. har litt vanskelig for tunge fag og å huske mye

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med noe yrketsrettet? som ambulansesjofør eller lignende? mye intresange yrkesfag

Skrevet

jeg prøvde meg på hs, mye lettere. kanskje ta det på nettet? noen med erfaring fra nettstudier?

kanskje google litt jeg da:)

Skrevet

min erfaring er at man må være veldig strukturert for å få til nettstudier og at det ikke blir enklere en noe annet. og at det er mest gunstig i tilfeller man skal ta utanning i noe man allerede kan mye om

Skrevet

vær litt skeptisk til disse private skolene som ikke krever vgs for opptak, du får egentlig ikke en utdannelse gjennom slike skoler.

feks noroff, niss etc.

du ender opp med et kjempestort lån, og du er egentlig ikke særlig attraktiv i jobbmarkedet.

bor du i oslo, kan jeg virkelig anbefale bjørknes, de driller deg gjennom vgs på et år, og når dette er ferdig, kan du velge og vrake i gode skoler.

Skrevet

jeg er også litt på den at jeg har ikke så veldig lyst å ta resten av vgs egentlig, men samtidig, så vet jeg at det er det beste.

tenkte også kanskje helse og sosial, men da må jeg vel starte på nytt og jeg har 1eller 2 år igjen.. vanskelige valg dette! tenkte jeg kanskje starter på bjørknes til nyttår eller neste høst:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...