_Ms_ Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Jeg er ikke kvalm i det hele tatt, bare utrolig sliten og trøtt... er dette normalt? føler at alle er plaget med kvalme... veit jo at jeg er gravid, men blir litt nervøs på om det ikke har blitt noe spire
snuppa&snuppen Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Jeg var veldig kvalm og kastet opp med den første, den andre var jeg som deg; veeeldig trøtt. Nå er jeg 6+0, og har ikke kjent no spesielt på kvalme ennå...bank i bordet.
Blå03, Blå 09, Rosa11 Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Jeg har ikke vært kvalm eller sliten i det heletatt jeg, før nå. Og nå er jeg 9 uker på vei... Først i helgen at kvalmen og trøttheten rammet meg. Så slapp av og tenk at du er heldig som ikke har noen plager ennå
83nina Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 ikke vær redd. jeg var ikke kvalm en eneste dag i forrige svangerskap, bare vært litt uggen denne gangen. finnes mange forskjellige symptomer og noen som ikke har noe særlig symptomer i det hele tatt. jeg tok 3 private ul sist gang, følte meg ikke gravid og lurte på om alt sto bra til med fosteret.
_Ms_ Skrevet 18. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2008 Ja er det, jeg føler meg ikke gravid:)
Tweak Skrevet 18. august 2008 #6 Skrevet 18. august 2008 Ikke kvalm i det hele tatt! Men trøtt og sliten, sulten som en hund og humørsvingninger har jeg. I tillegg har jeg smerter i livmoren og ømme pupper. Føler meg ikke gravid, men det er ikke noe som tyder på noe annet, så gravid er jeg! :-)
mor24 Skrevet 18. august 2008 #7 Skrevet 18. august 2008 Heisann! Jeg er i uke 6+1 og merker ingenting!!! ikke kvalm og heller ikke spesielt trøtt. kjenner kun litt mensmurring... jeg føler meg heller ikke gravid selv om jeg vet at jeg er det.
casandra1980 Skrevet 18. august 2008 #8 Skrevet 18. august 2008 Åh dere er virkelig heldige som ikke er kvalm.Er helt grusomt:(er konstant sulten,men når jeg har spist så må det bare opp igjen:) Krysser fingra for dere alle mann i håp om at dere ikke får denne kvalmen:)
@nneliten Skrevet 18. august 2008 #9 Skrevet 18. august 2008 Har vært litt "småuggen" i uke 6-7... 8 uker i dag og er kvalm om morgenen og når det er lenge siden jeg har spist. Har ikke kastet opp en eneste gang, men er skikkelig uvel, ja... (Har ikke kastet opp en eneste gang i mine to forrige svangerskap, men hadde også da periodevis kvalme) I uke 6-7 var jeg TRØTT, oppblåst mage på kveldstid, løp på do og tisset i ett strekk (også 2-3 ganger hver natt) og ikke likte lukten av kjøleskapet...
lennie Skrevet 20. august 2008 #10 Skrevet 20. august 2008 Havnet i dag i uke 6. Ikke kvalm. Bare hetetokter. Føler meg ikke gravid, men savner ikke kvalmen da! ;-) (Bank i bordet, kan komme ennå). Var fryktelig kvalm første gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå