lana<3 Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Nå har jeg vært på hundreørtende behandling hos Tom Fjelltvedt i Sandnes for diverse plager, snuing av baby og modningsakupunktur. Ser hos han at han er ganske kjent for å hjelpe dem som sliter med å bli gravide og har lykkes mange ganger. Jeg har i de siste dagene hatt mye vondt i magen og ligget mye for jeg har hatt så vondt, hadde en behandling hos han nå nettopp der han satte fokus på å få blodsirkulasjonen igang i livmoren, det virket og nå er magesmertene mine borte vekk, hadde så vondt i dag at jeg lurte på om jeg klarte å fullføre behandlingen. Vet at han kan hjelpe dem med hormonubalanse, immunologiske sykdommer som revmatisme, diabetes og stoffskifteproblemer. Han kan hjelpe hvis du har manglende eggløsning og hvis du har mistet. På meg behandler han diabetesen, revmatismen, stoffskifteproblemene, blodsirkulasjonen, blodtrykket og alle de problemene som følger med å være gravid... Lykke til videre med prøvingen jenter og måtte den etterlengtede spiren snart sitte hos dere... Masse klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå