ehtaner84 Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 frisør, men skal ta omskolering. har lyst til å bli regnskapsfører
Mamman til AM&JS Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Er utdannet helsesekretær og hjelpepleier..men jobber som tannhelsesekretær. Kunne tenkt meg en utdannelse innenfor blomster kanskje..
Håpefull mamma Skrevet 18. august 2008 #5 Skrevet 18. august 2008 er hjelpepleier, men har bare helgestilling,så jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. har søkt på mange jobber, men får da ingen:o( huff, trasie greier dette. kikker om det er noen ledige studieplasser nå.
heisand? Skrevet 18. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. august 2008 har noen av dere tatt nettstudier? er litt mer interessant for meg enn vanlig skole. men så dyrt
Vilja<3 Skrevet 18. august 2008 #7 Skrevet 18. august 2008 skal begynne på sosionom utdanningen i morgen
heisand? Skrevet 18. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. august 2008 dette høres spennende ut. men er det lett å få jobb som sekretær?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. august 2008 #10 Skrevet 18. august 2008 jeg har jobbet med mye, som kokk, som kantineansvarlig, i bakeri, på tusenfryd, i frisørsalong, i barnahage, på ute sted, som avisbud, i butikk, som pølsemaker, kjøttkjærer og sikkert masse mer jeg ikke kommer på nå. men nå går jeg på skole for og bli sosionom og forhåpentligvis familiemekler
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. august 2008 #11 Skrevet 18. august 2008 mimmi lykke til i morgen! rop ut å fortell hvordan det går da! hvor skal du gå?
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 18. august 2008 #12 Skrevet 18. august 2008 Jeg skal bli sivilingeniør jeg. Blir ferdig med bachelor-graden min til jul, og skal ta to år til etter det så jeg får Master-graden:) Innen mikro- og nanoteknologi=) Veldig spennende.
Vilja<3 Skrevet 18. august 2008 #13 Skrevet 18. august 2008 takk for det mortilgunnar 86% Jeg skal begynne i Bergen, ser at du også går på sosionom, hvor går du og trivest du godt?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. august 2008 #14 Skrevet 18. august 2008 jeg skal begyne i oslo, så har ikke begynt enda jeg heller ;-) har noen fag jeg må ta først. men planen er klar ;-) vil ta en master i familiebehandling og jobbe på familievernkontor. hva vil du jobbe med etter endt skole? har du noen plan?
Vilja<3 Skrevet 18. august 2008 #15 Skrevet 18. august 2008 familievernkontor er det jeg og helst vil. Men kan også tenke meg å jobbe i psykiatrien, poliklinikken for barn og ungdom f.eks. Har en venninne som jobber der og stortrivest (slipper turnus og:) Glegruder meg. Har studert et år på tannpleien men synest det ble litt ensporet. Lykke til:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. august 2008 #16 Skrevet 18. august 2008 jeg tok bedøk i fjord på BI og det ble også veldig ensformig. vi får håpe dette blir bedre :-) masse lykke til! (og fortell meg gjærne hvordan det går)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå