Gå til innhold

hva jobber du som

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger tips til hva jeg kan bli?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

frisør, men skal ta omskolering. har lyst til å bli regnskapsfører

Skrevet

Er utdannet helsesekretær og hjelpepleier..men jobber som tannhelsesekretær.:)

Kunne tenkt meg en utdannelse innenfor blomster kanskje..:)

Skrevet

er hjelpepleier, men har bare helgestilling,så jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. har søkt på mange jobber, men får da ingen:o( huff, trasie greier dette. kikker om det er noen ledige studieplasser nå.

Skrevet

har noen av dere tatt nettstudier? er litt mer interessant for meg enn vanlig skole. men så dyrt

Skrevet

skal begynne på sosionom utdanningen i morgen

Skrevet

dette høres spennende ut. men er det lett å få jobb som sekretær?

Skrevet

jeg har jobbet med mye, som kokk, som kantineansvarlig, i bakeri, på tusenfryd, i frisørsalong, i barnahage, på ute sted, som avisbud, i butikk, som pølsemaker, kjøttkjærer og sikkert masse mer jeg ikke kommer på nå.

men nå går jeg på skole for og bli sosionom og forhåpentligvis familiemekler

Skrevet

mimmi lykke til i morgen! rop ut å fortell hvordan det går da!

hvor skal du gå?

Skrevet

Jeg skal bli sivilingeniør jeg. Blir ferdig med bachelor-graden min til jul, og skal ta to år til etter det så jeg får Master-graden:)

Innen mikro- og nanoteknologi=) Veldig spennende.

Skrevet

takk for det mortilgunnar 86% :) Jeg skal begynne i Bergen, ser at du også går på sosionom, hvor går du og trivest du godt?

Skrevet

jeg skal begyne i oslo, så har ikke begynt enda jeg heller ;-) har noen fag jeg må ta først. men planen er klar ;-) vil ta en master i familiebehandling og jobbe på familievernkontor.

hva vil du jobbe med etter endt skole? har du noen plan?

Skrevet

familievernkontor er det jeg og helst vil. Men kan også tenke meg å jobbe i psykiatrien, poliklinikken for barn og ungdom f.eks. Har en venninne som jobber der og stortrivest (slipper turnus og:)

Glegruder meg. Har studert et år på tannpleien men synest det ble litt ensporet. Lykke til:)

Skrevet

jeg tok bedøk i fjord på BI og det ble også veldig ensformig. vi får håpe dette blir bedre :-)

masse lykke til! (og fortell meg gjærne hvordan det går)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...