Gå til innhold

noen med australsk mann/kjæreste eller australienere her?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pappan til sønnen min er australsk, det var meningen at jeg og pjokken skulle flytte nedover da han var baby - men jeg klarte ikke. så da endte jeg opp i norge som alenemor...

pappan har aldri bodd her, jeg møtte ham da jeg studerte der - selvsagt :) det var i Adelaide. hvor skal du flytte?

Skrevet

er gift med en fra sydney. han bor her nå og tulla vår er 8 mnd. flytter nedover neste år regner jeg med. har bod der før, men aldri med tulla..... så lurer fælt på åssen dette skal gå. hvorfor ble ikke din med til norge?

Skrevet

nei, si det... han ville ikke. Følte han hadde mer forpliktelser overfor faren (drive et firma) enn sin egen sønn.... triste saker. han har ikke sett seb på 2 år. nå er han 2,5 år.....

ei venninne av meg flyttet nedover med babyen i januar i år. hun stortrives hun da :) men hun har mange venner der nede, tror det er viktig å få seg et godt nettverk når man er så langt borte fra familie og alle hjemme...

Skrevet

hvor i australia flyttet hun?

Skrevet

det er også Adelaide -vi ikk et år på skole der sammen :)

Skrevet

Har ikke hatt aussie kjæreste nei, men har mange venner fra australia, noen bor her i Norge og andre der nede. Har et vennepar som flytter ned dit i februar, hun er australsk. Jeg har bodd der i 3 år, jobb og utdannelse. syntes landet er helt fantastisk. Bodde i Brisbane og Melbourne. Flotte byer og flotte mennesker. Ville feks ikke nølt med å ta med barn ned dit, det går kjempebra. Vi skal bare bli gravide og føde en til, så drar vi og ned og blir et år eller to. Jeg er sykepleier og får jobb på null komma niks. Mannen min satser på å være lærer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...