Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 falt bakover med hode hardt ned i parketten. han satt på et tynt teppe. er det farlig? han skrek med en gang. er nå sutrete etter dette. kan han få hjernerystelse av dette?han er 8 mnd.uff, føler meg som en elendig mor nå
lille_luna Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Kjære deg, tror dette er helt normalt, så dårlig mor er du ikke! Mi tulle gjorde dette opp til 3 ganger dagelig de dagene hun lærte seg å stå, men ikke hadde balanse. som regel går dette bra, men det er klart at dette kan føre til hjernerystelse, så du får følge hjertet ditt. Men no dårlig mor er du ikke!
sullemor Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Du skal se at denne gutten din skal slå seg mange mange mange ganger gjennom oppveksten. Du er ingen dårlig mor!! Slik er det bare med små unger. Når en unge tåler å få hodet trykket sammen og bli trykket gjennom fødselskanalen, så tåler den en dunk etter 8 mnd og. Tror du bare skal bli vant til å gutten din faller og slår seg litt innimellom Jeg pleier å ta denne: "Neimen, nå må du ikke lage merker i gulvet, lillegull.", eller "Oida, nå tror jeg jammen du ødela bordet til mamma." - Da pleier min å bli så paff at hun glemmer at hun slo seg for å se om det ble merker på gulvet/bordet el.l. (Hun er litt eldre da men) Unger har ikke vondt av å slå seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå