Gjest Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 på dette forumet hvor alle gjemmer seg bak anonymknappen er det plutselig lov å eksponere andre.....hvor dypt er det mulig å falle.....legge ut hjemmeside linker til andre.....søte små snevre damer.....dere er jo helt tullete........
Gjest Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Aaaahhhhhhh.........snuppa, hvordan er det med nutsen i wonderland
Gjest Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 heihei....joda....wonderland....hmmmm.....kan ikke skryte av at idyllen er brutt da den ikke eksisterte....men jeg er iallefall tilbake....etter litt verbal håndbak.....joda jeg kikka inn i øynene på en fallen mann og fant ut at jeg trener ikke hevn engang......han kommer til å krype rundt i sin egen dritt lenge og et par sideblikk ned på hans ynkelighet er alt jeg kommer til å trenge for å tilfredstille de mørkere sidene av min sjel.....
Gjest Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 ....men jeg synes jo denne vendettaen her inne begynner å bli till pinelig på vegne av disse anonyme hønene....men du takler de bra da.....
Gjest Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 Haaahh........disse hønene her inne er det bare å vri hue av så slipper du lyd, bare fotspor en tid etterpå.........=)
Gjest Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 ja kommer mye snodig ut av hodeløse høner på et tastatur.....sladre-cha-cha....og idiot-vals er blandt favorittene......uansett storband musikk stinker....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå