Makkapakka og gjengen Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Så mye har skjedd med kroppen min etter at jeg fikk satt inn hormonspiralen at jeg har begynt å lure på om det faktisk er DEN som er årsaken ...!? * Økt vekt (æsj, går myyyye tur og spiser variert i tillegg) * Mister mye hår (hmf) * JOJO i humøret- Stakkar mannen min * Konstant uro i kroppen. * Ikke opplagt for sex * Irritabel Har andre opplevd noe av det samme? Og ble symptomene bedre etter fjerning i spiral? Tror kanskje jeg har nådd et punkt nå hvor jeg mp finne utav hvorfor jeg er så ustabil i humør etc. Har aldri vært slik jeg er nå... Glad for svar
Makkapakka og gjengen Skrevet 17. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 17. august 2008 Må tilføye at jeg har hatt den i to år...godt og vel
TurboPrinsessen:-) Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Jeg har den spiralen, og har ikke merket noe spesiel endring. Har hørt flere har gått opp i vekt og er irritabel, men som sagt jeg har ingen bivirkninger.. er snart 2 år siden jeg fikk satt den inn...
jente,jente, ? Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Jeg har den, men har bare hatt den inne i 1,5 mnd, så jeg vet ikke om det er den jeg reagerer på, men regner jo egentlig med det... Har alle symptomene du beskriver.. Gikk opp et lys for meg da du skrev du mister mye hår.. DEt har brått jeg begynt å gjöre og.. Har aldri gjort det for, og har ikke tenkt på spiralen i den sammenhenger... hmm.. I tillegg har jeg fryktelige menssmerter som kommer og går ca. annenhver dag.. Vet ikke om jeg gidder å ha den inne särlig lenger om dette fortsetter. Blir jo helt koko..
Makkapakka og gjengen Skrevet 17. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. august 2008 koko er rette ordet. Jeg har liksom vært en sur og sint skygge av meg selv...og nå må jeg gjøre noe med det. Bør kanskje ringe legen i morgen den dag...!
jente,jente, ? Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 Jeg skal til gyn da jeg har hatt den i 3 mnd for å sjekke at den sitter som den skal.. Tenkte å höre med henne da... Om alle disse bivirkningene virkelig er spiralen... Vurderer sterkt å gå tilbake til pilla jeg brukte för jeg ble gravid .. Den var jeg superfornöyd med nemlig.. Men tenkte at denne gangen var sikkert spiralen bedre siden man slipper å tenkte på å huske pilla hver dag, og vi ikke skal ha fler barn på maaaange år.. Ender sikker opp med å knaske p-piller igjen kjenner jeg meg rett.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå