Makkapakka og gjengen Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 jeg er sykepleier selv, og solgte for mange år siden Sykdomslære boka. Jeg angrer i dag, så hvis du har den er jeg interessert i å kjøpe den
Banshee Skrevet 17. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2008 Den har jeg vettu ;o) Tenkte å ta 690 for den, den er meget pent brukt, bladd så fint så fint i den skjønner du, hehe. Den koster 860 kr ny forresten
Makkapakka og gjengen Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Hvor bor du? Er i Stavanger jeg...det koster en del å sende den boken med posten, så det går kanskje opp i opp dersom du ikke også bor her (at det er billigere for meg å kjøpe den ny her tenkte jeg)
Makkapakka og gjengen Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 måtte trekke litt på smilebåndet nå..."bladd så fint så fint" Herlig kommentar
Banshee Skrevet 17. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. august 2008 Ålesund her ) Sitter å lager meg en oversikt her nemlig over bøker as we speek, må tjene litt penger på studiestart jeg med tenkte jeg! *hehe* Kjempebok Sykdomslære, skjønner godt du vil ha den hvertfall )
Banshee Skrevet 17. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. august 2008 Hehehe, ja måtte jo forklare hvor flink jeg har vært til å ta vare på tingene mine vettu, lærte det når jeg var lita jente ;o) *flirer*
Makkapakka og gjengen Skrevet 17. august 2008 #8 Skrevet 17. august 2008 Har brukt den enormt mye på jobb, så nå må jeg egentlig bare få kjøpt den selv igjen. Takk for svar! Og lykke til med salget!
Banshee Skrevet 17. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 17. august 2008 Har hatt den stående i hyllen på jobb selv sammen med boken eldre, aldring og sykepleie. Jobbens eksemplarer da vel og merke. Mine har lagt hjemme Takk takk, regner med jeg blir kvitt en del nå i skolestarten )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå