Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Same question right back!

Det gikk kjempefint! Bruden var veldig nervøs i kirken, men vi kom oss gjennom det:-) Det var en ganske kort gudstjeneste "skjært ned til beinet".

Ellers ble festen veldig fin. Var litt spent på hvordan det skulle gå med alle barna, men de lekte så fint og det var god plass for dem til å holde på både ute og inne.

10 min før kakene skulle på bordet sto bruden og jeg og reparerte bryllupskaken" på kjøkkenet. Hehe..

Holdt på med pynting osv. heeele fredagen da fra tidlig morgen til sen kveld, så var ganske sliten. Holder jo fortsatt på med den øre/bihulebetennelsen som ikke vil gi seg.

Hvordan gikk bryllupet du var i?

Skrevet

Vet faktisk ikke hvordan bryllupet ER ennu - jeg har tullet med datoer (fant det ut samme dag jeg trodde jeg skulle dra - men dro aldri til Gardermoen heldigvis, hehe....) - det er nå til helgen... Rotehode? Neeeida... Så vi får se=D!

Høres ut som et bra bryllup! Holdt du tale? Og ødelagt kake??!

Skrevet

Haha snakk om surrehue:-p

Det var et veldig fint bryllup:-)

Neida, de ville bare holde tale selv, siden halvparten av gjestene var utenlandske. Ble så kjedelig om 50% av gjestene til enhver tid ikke skulle forstå noe.

Kaken ble ikke ødelagt, men vi måtte ha på mer glasur, for når eggehviteglasuren hadde stått over natten, tørket den slik at det som var under vistes gjennom. Men det ordnet seg det og:-)

Er bryllupet i London?

Skrevet

Nå blir det legging her... Jeg er så utrolig trøtt....

Men vi kan snakkes mer snart, vi:-)

Nattinatt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...