Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 leannaselskapskjoler.no. Etter anbefaling fra "5 om dagen". De har fått oppkrav nå og jeg har kjøpt 3 nydelige kjoler. Da er det bare å vente på at de kommer. Jeg har så lite kjoler. Men nå fikk jeg kjole til både jeg og datteren min til jul. Fant en nydelig rød en. Åh som jeg gleder meg. Takk for anbefalingen, 5 om dagen.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Forsto ikke overskriften jeg? Kost med hos? Kost som i feiekost? Hos? Makes no sense. Sorry.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Det skal sikkert være Nå har jeg kost meg hos leannaselskapskjoler.no Det gjorde ihvertfall jeg nå. Skikkelig flotte kjoler må jeg si. Skal bestille meg en kjole når barnetrygden kommer.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Hehe.. dette må jo bare vre snikreklame fra 2 prinser og prinsesser. Pussig at dette innlegget kommer samtidig som hun svarer på andreinnlegg her inne... spesielt da hun ikke skal gifte seg..
M@mm@ til mine barn Skrevet 18. august 2008 #5 Skrevet 18. august 2008 Der var nicket mitt igjen ja....Men hva får deg til å tro at jeg er nødt til å reklamere her inne for å selge da ? Har ikke andre fornøyde kunder lov å anbefale butikken ? Dessuten så får jeg faktisk mail hver gang noen linker til butikken, så om jeg gidder å gå inn å se så kommer denne siden fram. Sammen med alle de andre. Men det som jeg syntes er verst med dette innlegget ditt er at du nærmest påstår at jeg er for feig til å signere med nick. For det har jeg nemlig ingen problemer med, i motsettnig til deg !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå