tesseliten Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Hver gang gullet mit beveger seg så stikker det noe innmari i underlivet, det er utrolig guffent, akkurat som hun tråkker igjennom alt som er:/ blitt bare mer og mer av det i løpet av kvelden. Flere som har opplevd det her?
mooimooi Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Har det sånn jeg og... det er skikkelig ubehagelig, noen ganger kjempevondt...
tesseliten Skrevet 17. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2008 ja jeg syntes det er litt vondt jeg da, lurer på hva det kan være eller kommer av:/
mooimooi Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 vet ikke jeg nei... tenkte jeg skulle spørre jordmor på onsdagen, har time da... attpåtil så er det veldig ubehagelig/vondt i bekkenet hver gang han rører på seg hos meg da... har ikke peiling på hva det kan være... blitt bare værre å værre i løpet av helgen. håper ikke det blir noe værre nå, har jo 8 uker igjenn...
tesseliten Skrevet 17. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. august 2008 Her har jeg 5 uker igjen, det er helt fjernt å gå sånn her i hele 5 uker til da:( usj..
mammagutten Skrevet 17. august 2008 #7 Skrevet 17. august 2008 jeg har hatt det sånn i mange uker nå.. har 4 dager igjen til termin å det er bare blitt verre og verre. jordmor sa til meg at dette var modningstegn. vet at babyen ligger med hodet ned så han borrer seg nok bare mer og mer ned i bekkenet åsså treffer han sikkert noe nerver eller noe.. men jeg ser iallefall på det som noe positivt som sier meg at NÅ er det ikke så altfor lenge igjen:)
tesseliten Skrevet 17. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. august 2008 Nå ble jeg såååå glad:D Kanskje hun kommer snart:) Takk for svar:)
Finnsnes Skrevet 18. august 2008 #9 Skrevet 18. august 2008 Fikk også beskjed om at det var ett modningstegn. Bekkenet mjuknes mer og hodet presses lenger ned.
Gjest Skrevet 18. august 2008 #10 Skrevet 18. august 2008 vel..jeg har mye av de stikkningene jeg og..men min har ikke festet seg..å min ligger i sete..d kan være et modnigstegn..men,d kan bare var noen nerver og så de kommer borti fikk jeg beskjed om..d trenger ikke nødvendigvis være modningstegn..
loffmusa Skrevet 18. august 2008 #11 Skrevet 18. august 2008 Det stemmer fint det ung mamma,fødeklar:) sier: spurte jordmora om det og hun sa dt var sunnhets tegn og at dt er bare beby som treffer noen nerver på oss. Dt stikker og er drit vondt noen ganger,men bare bra;)
marsbarn06 Skrevet 18. august 2008 #12 Skrevet 18. august 2008 Modningstegn er dessverre ingen garanti for at noe skjer snart. Har hatt det slik i mange uker, og nå er det 10 dager til termin uten spesielle tegn på at noe er på gang:-( Men det er j...vlig vondt, og en ser jo litt snål ut når en er ute og rusler og plutselig bare må stoppe og hyle litt.....
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 18. august 2008 #13 Skrevet 18. august 2008 Huff ja, jeg sliter med det allerede og synes det er litt guffent for jeg er bare i uke 29. Kjenner det igjen fra forrige gang jeg var gravid, og da var det modning, fikk 2-3cm i den perioden. Håper virkelig dette bare er nerver som noen skriver over her. har jo født de andre til tiden, så satser på det denne gang og;)
Chidera *tobarnsmor* Skrevet 18. august 2008 #14 Skrevet 18. august 2008 Hadde det sånn sist, og har det sånn nå. Er 32+1 og vet ikke hvordan han ligger inni der. Men husker sist at jordmor sa det var helt normalt og snakket om nerver, som de andre her over nevner:-) Tenkte jeg skulle prøve å få legen til å sjekke leie på kontroll denne uka. Han blir vel helt svett bare ved tanken, tenker jeg, men skader ikke å spørre;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå