lykkeligmor:) Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Er det noen som har noen tips til sider/steder jeg kan finne noe fint til min kommende nevø? Også har faren til sønnen min bursdag snart, skulle gjerne ha laget noe fint til han, vanskelig å forklare, men jeg tenker på noe med fotografier, med meg, han og sønnen vår.. med masse bilder, men ikke bok heller egentlig.. bare noe fint som kan minne han om oss tre sammen.. noen som har noen forslag, eller internettsider til fine ting man kan få tak i? Dette ble kanskje litt rotete og uklart men..
lykkeligmor:) Skrevet 17. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 17. august 2008 glemte å legge til, trenger ikke være bilder heller!
Rivjerntilkjeft Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 hva med ei svart ramme med svarthvite bilder? et av gutten øverst, og alle tre i midten og dere to nederst? nei,, jeg vet ikke:P prøvde ihvertfaLL:)
TurboPrinsessen:-) Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 HAr du noen gamle billetter fra steder dere har vært, eller noe annet som kan minne om steder dere har vært, ting dere har gjort? Du kan jo bare lime det sammen på et ark, legge ved et fint bilde av dere alle tre, skrive noen fine ord, og ramme det inn.. En venninne av meg gjorde det en gang... til en annen venninne riktignok, men likevel. Ble kjempefint.
lykkeligmor:) Skrevet 17. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. august 2008 tusen takk, jeg blir glad for alle tips:) JEg vil så gjerne at han skal huske oss, og vil lage noe fint så han kan huske at ting var fint:)
TurboPrinsessen:-) Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 Kan jeg spørre om han er syk eller noe? Siden du vil han skal huske dere mener jeg.. I såfall er det vel kjekt med masse bilder vil jeg tro...?
lykkeligmor:) Skrevet 17. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. august 2008 Nei, så ille er det ikke:) Men han har nettopp flyttet ut, også ville jeg at han skulle huske oss, som i meg, han og sønnen vår sammen:)
TurboPrinsessen:-) Skrevet 17. august 2008 #8 Skrevet 17. august 2008 Okei, det er jo en fin tanke.. men hvis dere ikke er sammen lenger, tror du han vil ha slike minner? Bilde/minner av alle dere 3 mener jeg? Vet ikke om jeg ville likt å ha fremme bildet av eksen til samboeren min, hvis han hadde hatt barn med henne.. evt andre ting som minner om en fin tid de hadde sammen.... Men der no meg da:-)
lykkeligmor:) Skrevet 17. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 17. august 2008 Jo, det er jeg ganske sikekr på at han vil sette pris på Ikke noen ny jente inne i bildet heller, og vi er fortsatt like glad i hverandre, men funket bare ikke.. Så jeg håper jeg klarer å finne noe fint som han setter pris på
TurboPrinsessen:-) Skrevet 17. august 2008 #10 Skrevet 17. august 2008 Okei, skjønner:-) Så kjekt for sønnen deres da:-) ( at dere er venner mener jeg.. ) Du finner sikkert på noe lurt... har dessverre ingen spesielle ideer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå