Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #26 Skrevet 18. august 2008 Jeg er to cm. høyere enn deg HI, og veier 17 kilo mindre enn deg.... Da kan du vel bedømme selv??
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #27 Skrevet 18. august 2008 Innlegget var skrevet med like mye ironi som fremkommer av hovedinnlegget. For øvrig vil jeg ikke svare på spm. annet enn at jeg aldri ville vært komfortabel med den vekta. Det er mer enn jeg veide da jeg fødte, og jeg syns jeg var diger!
monika 3+1 i magen:) Skrevet 18. august 2008 #28 Skrevet 18. august 2008 fy faen!!! innlegget var bare ett jævla spørsmål fra noen som lurte!!! må folk var så innihelsikkes tjokke i håve at di bare måååå krangla å helvetisera me alt?? kan kje folk bare svara på innlegget da? istedet for å driva å kommentera å surmula seg??? sånne domme talentlause kranglefitter kan stikka innom ett aent forum å få litt utløp for jævelskapet sitt?? til spørsmålet:) jeg synes det er vanskelig å definere feit jeg.. noen bruker foreksempel str 44 i klær, men ser ikke det spør feite ut! mens noen bruker str 42 i klær men ser skikkelig feite ut! men du er da ikke feit!
Supha Skrevet 18. august 2008 #29 Skrevet 18. august 2008 Det sier jo litt om hvilke verdier folk har da.. når de må bruke så simple metoder som å rakke ned på folk pga utseende og vekt for å føle seg bedre enn andre.
mamman til flere Skrevet 18. august 2008 #30 Skrevet 18. august 2008 Heisann! Så det var mye rart på denne tråden. Jeg vil ikke anse deg som feit, sikkert fordi vi har samme BMI MEN, jeg for min del ønsker å gå ned 2 kg, ikke mer, for da ser jeg syk ut pga beinbygning. he he. Ikke bry deg med Englebassen og Den Dryppende. De har virkelig ikke annet mål i livet enn å slenge ut ord som Kalkunfitter og fortelle hele verden at de har seg med hverandre. Flott at det fins kjærlighet for slike mennesker også, bare så synd at de må fortelle det til alle. Hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #31 Skrevet 18. august 2008 Vanskelig og definere grensa mellom lubben og feit. Som mange skriver over her så kommer det ann på høyden, hvordan man er proposjonert, hvordan vekta er fordelt. Men uansett har jeg aldri møtt en person som f.eks veier over 90 kg som ser normal ut sånn str messig. De ser som regel feite ut. Er de ganske høye, kanskje de kan gå under lubben kategorien. Men folk ser på ting forskjellig. En som er feit for meg, kan bare være lubben for deg. Skjønner? Men det virker at som hvor større en blir selv jo lenger fram dytter man grensa til feit, for å unngå og og havne under kategorien selv. Derfor ofte folk ikke vil innrømme hvor store dem er..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå