blond Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Det er så mye veps ute nå at vi må lukke dører og vinduer når vi skal spise for å ikke bli spist selv. Er ikke alle døde snart?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Dør de etter hver sesong?? Off så lite jeg vet av og til om slike ting..
blond Skrevet 17. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2008 Bare dronningen overlever. Det er derfor de er så aggressive for tiden. Håper at de snart er borte så det er mulig å spise ute igjen.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Ja da håper jeg også det. Er enormt med veps her også. Blir helt gal. Ja spise ute ja, ja da må vi jo ha litt opphold og varmt vær. Men hadde vært deilig og slippet å få fult hus med veps etter litt lufting.
Trollkatt Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 Jeg håper også de dør snart. Ungene har fått fem vepsestikk til sammen i barnehagen de siste to ukene. Og vi blir angrepet hele tiden når vi er ute. Bare flaks at vi ikke har fått flere stikk. Hver vår går jeg på jakt etter dronningen. Klarer jeg å drepe henne, blir det ikke noe bol i huset. Men hun er er slu jævel, jeg klarer det aldri... Jeg hater veps. Er allergisk og livredd.
metaMORfose Skrevet 18. august 2008 #6 Skrevet 18. august 2008 Vi har også måttet lukke vinduer og dører pga veps. Jeg hater veps, og vi må gå rundt med adrenalinsprøyte fordi mannen min er allergisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå