Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 seriøst så kvalmt å tenke på hvordan de har sex, lesper kan jo bruke dildo men menn har jo bare et valg. så kvalmt,må de på do hver gang de har sex???
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 kan man ikke bruke dildo uten å lespe?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 Du forteller jo ganske mye om hva du bruker timene i døgnet til å tenke på da.. Fokuser på egne aktiviteter du så gjør du det så mye enklere for deg selv..
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #7 Skrevet 17. august 2008 tenkte meire på at kvinner mangler en ting å stape inn mens menn har 2 ting de kan stape inn men ingen hull ant en fui selvfølgelig kan menn bruke dildo også og andre en lesper
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #8 Skrevet 17. august 2008 jenter kan og bli pult i rompa.. Mange som liker det. Og helt normalt. Er det like ille som vis det er homoer?! mange hetro gutter liker og og bli tatt i rompa. faktisk så har gutter gpunkt i rompa, så vis det ikke var meningen og ha en dildo, eller kuk inni der, så hadde vel gpunktet blitt plassert en annen plass?!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #9 Skrevet 17. august 2008 mitt sexliv er topp men det var bare en tanke ,kjære venne da det var noen som var vel litt fisefine her inne,sorry skal ikke plage dere med det. dere har jo så forbana mye bedre å skrive SORRY
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #11 Skrevet 17. august 2008 Jeg blir ofte tatt i rompa - uten å være homo. Tenk på det du!
Gjest -<<- Skrevet 17. august 2008 #12 Skrevet 17. august 2008 Ja, det var det jeg tenkte da, ikke sant. Slik en kreativitet - det må jo være fantastisk. Ikke bare har vi bedre å skrive, men vi skriver jaggu bedre også.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #13 Skrevet 17. august 2008 å ja nå fikk jeg noen finne bilder takk skal du ha, jeg synes bare at det er litt ekkelt det med å bli tatt der vi er forskjelig
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #14 Skrevet 17. august 2008 Til opplysning så er det faktisk ikke sånn at alle homofile gutter har analsex. Det går fint an å ha en flott sexliv kun med oralsex og lek&moro. Og ang. analsex: Jeg er heterofil jente på snart 30, og jeg har kun hatt et par sexpartnere som IKKE har prøvd seg eller foreslått analsex. Det kan se ut til at de flest heterofile gutter tenner på dette. Er det like kvalmt da?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #16 Skrevet 18. august 2008 Jeg er da hetero og rævpuling er D.E.I.L.I.G!!!!!!!
Kjukka Skrevet 18. august 2008 #17 Skrevet 18. august 2008 ALT er perverst, bare man er prippen nok. Tror du at homofile har ett helt forskjellig rumperull enn det du har? Normalt sett, så ligger det ikke avføring i endetarmen vet du. Kun når du må drite!!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #18 Skrevet 18. august 2008 Hvis tissen er lang, skal jeg garnantere at det lukter drit av den når den kommer ut. Hver sin glede. For noen er det motbydelig med rumpesex. Andre synes det er ok. Greit når folk ikke plager andre, så kan de gjøre som de vil. Jeg synes det er grisete, og dessuten har jeg tenkt å beholde rumpemuskelen som den er når jeg blir gammel. Det er en kjent sak at homofile menn har plager i rumpehullet. Blødninger i anus og slapp fisring på gammeldagene vil iallefall ikke jeg ha.
3 nøtter til Askepott Skrevet 18. august 2008 #19 Skrevet 18. august 2008 dette her må seriøst være det teiteste innlegget eg har lest her!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #20 Skrevet 18. august 2008 Dummeste svaret jeg har hørt... Du vet at rumpemuskelen din er mer tøyelige enn vagina? Altså, så har alle som har født, ikke muskler i vagina... slappe som faen da? Hele gjengen? Jeg liker ikke analsex selv, men jeg skjønner at ikke alle er HELT lik meg... Smaker er jo som - ja nettopp, baken!!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #21 Skrevet 18. august 2008 Kanskje det dummeste du har hørt, men vaginaen har jo som oppgave å føde en unge innimellom. Anusen har som oppgave å trøkke ut skiten. Den muskelen er ikke laget på samme måte, og tåler ikke så mye i lengden "den andre veien".
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #23 Skrevet 18. august 2008 På do hver gang de har sex? stape? venne? fui? forbana?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå