Miss Dynamite Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 på den automaten på esso, sto det mens jeg fylte : kortet er autor. for fylling... fikk fylt og alt. men ble plutseli litt tenksom ang dette i ettertid... den nullet seg ut osv etter fyll som vanlig osv, men bare aldri sett at det står slikt?!?
minimee->Trym Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Jobber på Esso jeg da... Mener det står det nå om dagen, så regner med det gikk bra! Men... Fikk du kvittering etterpå? Dersom nettet til banken har vært nede eller noe slikt,hender det at det er litt tull med de kortautomatene. Dersom ikke kortet blir godtatt nemlig så åpnes pumpene manuelt inne av betjeningen, og da skal man i utg. punktet gå inn å betale. Dersom du er usikker, lønner det seg å gå inn og spørre så slipper du å få en sur regning i posten pga banken ikke har oppdatert nettet sitt! Opplever det ofte!
<3lille spire,mor til 2<3 Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 kortet er autorisert for fylling.. dvs. du har penger på kortet...
Miss Dynamite Skrevet 17. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2008 hmm, takket nei til kvittering jeg da... men hu dama bare kikket såvidt bort på meg, no more.. og den nullet seg ut som vanlig, og alt virket helt normalt, bortsett fra at jeg har aldri sett denne meldingen tidligere.. tenkte liksom ikke helt på å stikke inn osv før jeg hadde kommet hjem da, men regner vel med at det gikk bra? siden hu hverken reagerte noe på at jeg kjørte, og som du sier, at det står slik på maskinene nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå