Gå til innhold

Så mange fine navn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så mange fine navn for tida! Bastian for eksempel. Berre tenk den dagen vesle Bastian er blitt stor, og skal ut i arbeidslivet; "God dag, politimester Bastian her." Om ein ikkje vi velge navn frå litteraturen går det jo an å lage eit sjølv. Kanskje Krizander, Leander, Karosander, eller er det ein liten Wallander i magen?

At ein kan bruke merkevarenavn er jo og ein spennande tanke. Chanel kanskje, om du ønskjer noko som osar luksus og kvalitet? Eller Isadora, om du er meir billigkjede-typen. Det er jo flott at navnet som kjent ikkje skjemmer nokon!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig. Såå mange grisestygge navn!

Skrevet

Syns det er en viss shwung over navn som Savannah, Melissa, Vanessa og Michelle og. På guttesida utmerker Arctander seg som spesielt nydelig!

Skrevet

Utfrå namnevalga her inne er det tydeleg at det er mange som får stimulert intellektet sitt hovudsakleg gjenom Se og Hør og Paradise Hotel.

Som ei eg veit om sa då ho fekk born; "eg syns det er viktig at namnet kling godt på amerikansk, for eg er så glad i USA" *pang*

Skrevet

Hoho..så enig. Det er så mange pompøse navn at det er til å bli kvalm av. Vitner om hvor store vyer foreldrene har for den stakkars lille håpefulle. Det kan bli tunge navn å bære...

Skrevet

ja, bare det kling på nynorsk så *pang*

Skrevet

Synes Fredriette slår alt... Så det var noen her inne som hadde tenkt å kalle barnet sitt det.

Skrevet

? Skulle det ikkje vere til det beste at namnet kling godt på det målet som vert nytta der bornet veks opp? Eller har eg gått glipp av noko?

Skrevet

Merkeleg så ofte enkelte må dra inn nynorsk-argumentet. I denne samanhengen var vel akkurat det ganske irrelevant.

Skrevet

Dette var virkelig et interessant innlegg som man ikke har lest før du. Virkelig en tankevekker.

Skrevet

Fredriette var jo ganske oppfinnsomt, ja! Kanskje det er søstra til Karosander? Syns og at Marcus Arctander hadde ein flott klang. Litt wannabe romersk keiser over det.

Skrevet

Tenk så hyggelig når Marcus Arctander googler navnet sitt, og finner ut at "voksne" damer på nettet sitter og ler av navnet hans.

Skrevet

Det skulle kanskje foreldra tenkt på og ;-)

Skrevet

Innan han er istand til å google noko som helst, har han truleg skjønt at folk ler av namnet hans. Det vil såleis ikkje kome som eit sjokk.

Skrevet

Vår skal hete Toro eller Findus. Har ikke bestemt oss enda for hvilket av sortimentene vi liker best.

Skrevet

Syns Findus har eit litt meir internasjonalt preg, så ville gått for det.

Skrevet

Nei, det syns jeg ikke. Burde det ikke være foreldrenes ansvar å lære barna sine at det ikke er greit å mobbe andre, uansett grunn?

Skrevet

Vi fpr håpe han er oppegånde nok til å skjønne at de som ler av navnet hans er idioter også da.

Skrevet

Syns du det ja? Ja, kanskje vi skulle gå for det da. Men tror kanskje vi først hører om hvem av dem som vil sponse oss litt. Kunne i grunnen tenkt meg noen poser med Toro pizzafyll og pizzabunner.

Skrevet

Jo, men det burde også vere foreldra sitt ansvar å gje borna sine namn som ikkje er så latterlege at det ikkje er til å unngå at dei vekker negativ merksemd.

Skrevet

Eg ler ikkje av ungen, men av foreldra. Syns i grunn litt synd på ein som blir belemra med eit slikt navn.

Skrevet

First Price er jo kanskje aktuelt, om du likar dobbeltnavn? Det er jo veldig internasjonalt, noko som tydelegvis er ganske viktig for mange.

Skrevet

Ja, det er forsåvidt betre enn fiskegrateng frå Findus. Jammen er det mange hensyn å ta..

Skrevet

Latterlige ifølge mallefisk da eller? Det har ikke slått deg at foreldre velger de navna de synes er vakkrest til sine barn? Tror du foreldrene til Karrossander (eller hva det nå var) hadde valgt det navnet om de synes det var latterlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...