Lektor Doppler med tillegg Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Forkynte jeg i barnehagen. Bakgrunn? Jeg pleide å bade sammen med pappa, og jeg syntes gutter var grådig heldige som hadde tisselur og kunne stå og tisse.. Hva skjedde? Ingenting. Men i verste fall kunne det jo blitt ballade..
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 hehe..ser det for meg.. jeg var også litt misunnelig på gutta for at de kunne STÅ og tisse.. hehe..(er det forsatt enda på enkelte offetlige toaletter)
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Nettopp... HELT uskyldig.. Nå vet jeg ikke om du refererer til den andre tråden men.... Vesla her bader også sammen med pappan sin. Nå er hun bare 1,5 år, men de har det såååå koselig. De lager seg sitt eget lille "spa" i dusjen, og dusjer/bader helt til vannet er kaldt.. Er så synd hvis slike gode ting skal bli ødelagt av eventuelle rykter.. Skjønner godt at noen fedre blir skremt og redde for å bli "mistenkt" for noe..
Anne-B. Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Barnehageansatte får høre mye rart. En venninne av meg har hørt om både slappe og stive tissemenn, og om pappaer som sover så urolig at de vrir seg ut av trusa om natta. Man må prøve ikke å overtolke.
piano♫ Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 Hørte om ei jente som fortalte dagmammaen at pappaen hadde stukket en pinne i rompa hennes - og at det var aua! Det ble fullt oppstyr, helt til at det viste seg at det var termometeret...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå