Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Gratulere til deg Jeg og min samboer har også bestemt oss for et barn til det blir nr 4 her Gleder meg til å prøve igjen vi begynner i september Lykke til
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Så spennende!! Vi prøver her på nr. 3, håper på positiv test snart... Hvorfor kan det ikke bare være sånn at når man bestemmer at man vil ha ett barn til, så blir man gravid med en gang?!!! Lei av å vente.....
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Gratulerer:) Kos det da:)))))))))))))))
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 Vi og venter på positiv test... spennende. Lykke til med prøvingen.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 Ja du kan så si Mitt første barn var ikke planlagt nr 2 ble jeg gravid på 2 forsøk nr 3 på 1 forsøk Har vært heldig der hvordan det blir denne gangen vet jeg ikke før jeg prøver tar det ikke som noe selvfølge å bli gravid med en gang men jeg er en av den utolmodige typen så håper det går fort denne gangen også har hatt muskelknute på livmoren og litt hormonforstyrrelse så det kan hende jeg kommer til å slite litt med denne men håper ikke det
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #7 Skrevet 17. august 2008 Ååååå, så heldige dere er......Jeg vil også ha flere barn. Har to nå, den minste er 5 mndr. Ville uansett ha ventet litt, men måtte krangle med sambo for å få han til å innse at eldste ikke skulle bli enebarn. Jeg har alltid hatt lyst på fire barn, men tror nok ikke jeg får ham med på flere nå dessverre......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå