Venterispenningpånummerto Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Jeg har tidligere hatt en MA i uke 10 og er gravid igjen. Skal ikke til legen før jeg er i uke 10, men lurer nå på om jeg kanskje burde be om en tidlig ul. Hva har dere andre med tidligere MA/SA fått beskjed om?
Gjest Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Hei Skjønner godt at du ønsker UL så fort som mulig. Har selv mistet før uke 7 maaange ganger. Nå er jeg over det. Fikk se et hjerte som slo i forrige uke. Det var utrolig avslappende å se!! Grunnen til at jeg kom inn var at jeg fikk en liten blødning, og de tok meg alvorlig på legevakten. Fastlegen ville vente med å sende meg dit. Men nå slapper jeg av som aldri før. Har jo sett at det er noe som lever der inne. Siden jeg har mistet så mange ganger, vil de ta ny UL om en uke. Så nå føler jeg meg trygg. Du får høre med legen din, kan jo hende han skjønner at det er viktig for deg. Det er veldig godt å se at alt ser normalt ut! Masse lykke til. Håper at det går bra for deg denne gangen.
Sushi Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Jeg har mistet 2 ganger før og skal ta privat UL på fredag (uke 7+1). Må bare se at hjertet slår. Hvis det kan gi deg mer ro i sjelen, er UL ikke dumt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå