Gjest Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Er det noen som ar erfaringer med å handle barneklær derfra? Positive eller negative? Jeg har bestilt en del IdaT klær og fått mange automatiske mail fra dem. Først om at ordren er bekreftet, så betalt og nå fikk jeg mail om at den er kansellert... Noen som kjenner til denne sjappen? Kommer jeg til å få noe pakke i posten???
Trollkatt Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Jeg har handlet derfra flere ganger, og har ikke opplevd noe sånt. Vanligvis kommer pakken raskt, og jeg har aldri hatt noen dårlige erfaringer med dem. Kan jo hende de har vært trege til å oppdatere, og at det du har bestilt har vært utsolgt. Eller at det er noe banktrøbbel så beløpet ikke er trukket fra kortet ditt. Ikke godt å si... Jeg ville nok kontaktet dem. Det er nok ikke svindel, i hvert fall
Gjest Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Håper det kommer pakke da:-) Har kun lest negative erfaringer om dem på nettet, folk som ikke får varer og får feil varer og sliter med å få penger tilbake.Jeg har sendt en mail og spurt om ordren er kansellert uten å få svar.. men håper det beste. Noen fler erfaringer??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå