Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Har ventet på et langt innlegg fra deg, hvor du beskriver dagen og følelsene dine.......
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Hver gang jeg prøver å kjenne på følelsene mine i dag blir jeg bare så usigelig trist. Det er tungt og vondt og tomt! Jeg kjempet meg gjennom dagen, og jeg tror jeg klarte å være entusiastisk på Gullets vegne... Men nå er jeg bare lei meg. Takk for at du spør! Klem!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Uff da,..... men det er kanskje litt tidlig å begynne og bekymre seg for slike ting. Det går visst over, det har jeg hørt. Du kan jo le litt her med oss, og vips er tankene et annet sted:o))
♥Snulder Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Ny epoke hos deg også Tonetroll! Det er vondt å sende ungene videre i verden...men vi bare må! Klapper på og sier: Det kommer til å gå så fint så!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. august 2008 Åhhh............nå fikk du meg til å tute her..... Uff, jeg kan levende forestille meg hvordan det må føles..............man føler at det er så uendelig, men så er det jo ikke det. For hun er jo ikke langt unna hun gullungen din, hun skal bare prøve å stå på egne bein og kommer sikkert til å ha en fantastisk spennende og lærerik tid!!! Men akkurat det er nok vanskelig å kjenne så mye på for deg nå...... Jeg håper du etterhvert også klarer å kjenne på følelsen av at det kanskje kan bli litt mer tid til deg selv i hverdagen, litt mindre klesvask og rydding kanskje:-) Og så er hun ikke så langt unna, så dere sees nok ofte alikevel! Sender diger bamseklem til deg!!!
Karomamma Skrevet 17. august 2008 #8 Skrevet 17. august 2008 Jeg vil også sende deg en god klem, trollet!! Kan bare forestille meg hvordan det er, rare tanker, mange minner og alt som farer gjennom hodet til mammaen!! Voksenlivet er alvorlig, men det blir bra skal du se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå