metaMORfose Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 og så var jeg i mye bedre form. Dagen har jeg brukt til å bake boller og diverse ting med min lille frøken. )) Dere skal se det går mot lysere tider for den syke metaMORfose! Allikevel tar jeg kvelden nå, og kommer sterkere tilbake i morgen. Har tross alt en hel dag alene i morgen formiddag. Natta til dere alle. Og lykke til med alle de nye førsteklassingene i morgen.
piano♫ Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 SÅ utrolig bra! Men husk det jeg sa om å hvile litt lenger enn du egentlig føler at du trenger ;-) Sov godt!!
katta og co Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Så bra at formen er på vei tilbake! Det må være deilig at ting går rette veien:)
blond Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Jeg er enig med piano! Godt at du legger deg tidlig, søvn er den beste medisin!
lillebror er " forsinket" Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 Hyggelig aa hore at du er bedre. Det ordner seg for snille piker, vet du :-)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 Så kjekt å høre, men ikke gjør nå for mye ut av det. Kroppen trenger nå tid til å bygge seg opp igjen. Men veldig godt å kjenne slike framskritt. Trodde først det sa klikk når du møtte mannen din når jeg leste overskriften.. Slik at det bare klikket for dere med en gang, kjærlighet ved første blikk hehe.. Men så i det jeg åpnet den så tenkte jeg kanskje at det var i nakken eller ett sted det hadde kommet ett knikk hehe.. Så feil kan man ta, men var veldig gode nyheter!!!
metaMORfose Skrevet 18. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. august 2008 Jeg har lovet på tro og ære å ta det rolig. Legetimer med blodprøver hver uke, og sykemeldt frem til 7. sept. Ikke noe trening, og får ikke lov til å bli sliten og svett. Så jeg kommer til å Bamme en hel del fremover! ))
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 18. august 2008 #8 Skrevet 18. august 2008 JAAAAAA, BAM med oss =)))) koseli =)))
2 små orkaner Skrevet 18. august 2008 #9 Skrevet 18. august 2008 Bra at du er på bedringens vei:-) Hvile er bra for kroppen så kanskje du blir fortere helt frisk om du ta noen dager på sofaen. Da kan du gjøre alt det annet når du er frisk igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå