Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er snart 6 uker på vei nå, og syns virkelig magen "strutter" ut allerede.. litt værre enn magen er rett før mensen.

kanskje jeg rett og slett har lagt litt på meg??

flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Ja jeg har samme 'problem' : ) Er også 6 uker og tror jeg har lagt på meg 1.5kg, men er også veldig oppblåst. Ganske ubehagelig når jeg er på jobb der ingen vet! Men det er deilig når man er hjemme og kan bare la magen henge ut!! HEheee..

Skrevet

ja hjemme kan man jo bare nyte det :)

Skrevet

Har fortsatt bule-mage etter jeg gikk gravid sist. Men nå er den så oppblåst og stinn at jeg ikke klarer å trekke den inn. Ser ganske så gravid ut.... vekta har jeg ikke brukt på ei stund, så må vel sette inn batteri så jeg har litt kontroll :)

Skrevet

Hei solunger 07 og 09...! Jeg har ei jente som er født august 07 og venter nr 2 april 09..!! akkurat som deg.. morsomt.

Skrevet

:) Morsomt!

Da har vi samme problemstillinger som søskenvogn, bil, bilseter og senger. Prøver å gjette meg til hvor "stor" en på ca 20 mnd er :)

Skrevet

jepp! er også ca 5-6 uker på vei og synes magen min strutter! Har lest at det er vanlig å føle seg og bli ganske oppblåst allerede den første tiden. Vi bør jo egentlig bare være stolte da :)

Føles som jeg ikke greier å "hold inn" magen. Merkelig følelse!

Skrevet

Jupp ! :) Er 8 uker på vei og magen min står utover ! Eller rettere sagt, jeg greier ikke og holde den inne lenger :) Men jeg hadde en del på kroppen fra før da, så ser egentlig bare feitere ut !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...