Gå til innhold

Linea sier alltid fra


Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

når hun bæsjer! Da kommer hun gjerne løpende og roper med fortvilet stemme: "Mamma/pappa! Jeg har bæsja!!!!" Det er helt tydelig at hun synes det er virkelig ubehagelig med bæsk i bleien og vi jobber intensivt med å få henne til å skjønne at hun må si i fra før bæsjen kommer ut. Noen som har noen gode tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sliter med det samme med Leni. Har ikke funnet noe som hjelper. Så jeg satser på at du får noen gode tips, som jeg kan teste ut også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink da!

 

Bæsjer hun på noe bestemt tidspunkt? Dersom det så kan dere jo prøve å være litt i forkant og spørre om hun må bæsje og vil bæsje på potte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke prøvd så hardt, han har begynt litt selv, men stort sett sier han også fra først etterpå... Men jeg funderer på at en fast skal prøve en dotur etter soving, spising o.l. (sånn som med hunder, hehe)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun pleier å bæsje en eller annen gang i løpet av morgenen etter frokost, men da må hun få litt tid for seg selv til å leke... Hun må liksom leke litt for å få det ut... Om vi har dårlig tid på morgenen og hun ikke får leke litt så bæsjer hun heller ikke. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dessverre ingen tips herfra, for datteren min sier aldri ifra. Når jeg spør om hun har bæsja sier hun - Nei, bare pjomp (promp).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...