Superlis Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Hei alle sammen! Er ikke så ofte her inne lengre,litt travle og tøffe tider i heimen. Men glemmer dere ikke,har hatt det veldig koslig inne på moden siden,var liksom fristedet mitt hvor jeg kunne lese litt, tulle litt og få hjelp til og renske opp i topplokket av og til. Kan ikke skjønne det som har skjedd inne på moden,har rett og slett ikke satt meg inn i det,men skjønner at det har vært vondt for mange. Jeg har heller ikke tatt parti for noen,men føler med alle....jeg har nok bare havnet her inne fordi alle som jeg møtte her inne fra dag en,og som jeg føler tok vel imot meg vanker her..reveenka,attpåklatten,ronja,karomamma,snulder,idefix( en som jeg skrev mye med, nå) latterklatten,så kom mamma søker..... og alle andre som jeg håper jeg en dag får gleden av og treffe!!! Ville igrunnen bare si hei,fordi jeg har smugtittet litt her i det siste og ville gi meg til kjenne:/ Men har nok igjen gått "glipp" av det leie som har foregått,ble litt paff fordi jeg trodde at stormen hadde lagt seg... Klem til alle som trenger en
♥Snulder Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Klemmer tilbake!!! Trivelig å se deg innom!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Så koselig at du kommer inn og leker med oss:-) Jeg tar gjerne imot en klem og sender deg en i retur:-) Dumt å høre om tøffe tider i heimen, men livet går opp og ned. Det vet de fleste her inne noe om. Derfor er det så godt å kunne leke og fjase litt her inne sammen med likesinnede:-) Håper ting ordner seg og så får vi håpe at vi kan få lov å være i fred for dumme opplevelser her inn! Klemmer igjen:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Hallo, long time no see.... Ja ting skjer det er helt sikkert:o) Så gøy at du ikke bare smugleser, men at du slenger deg med i valsen:o) Det er fullt forståelig at dib ikke blir prioritert i travle og tøffe perioder.
Gjest Skrevet 18. august 2008 #5 Skrevet 18. august 2008 Heisann. Så koselig og se deg igjen da,håper du stikker innom i din travle hverdag sånn av og til.Det hadde vært supert ;0) En orkan kommer dundrende og så noen stormer attpå, det er sånn været har vært her av og til.Men vi satser på roligere tider og håper høststormene misser... Velkommen skal du iallefall være. Klemmer igjen :0)
Gjest Skrevet 18. august 2008 #6 Skrevet 18. august 2008 Glemte å si håper det går bedre etter tøffe tider i heimen.Krysser fingrene for det.
Natteravnen* Skrevet 18. august 2008 #7 Skrevet 18. august 2008 Koselig å sjå igjen kjente nick, det er fleire av oss som har vore endel vekke herifra no, og, ja det er dumt det blir tull her inne av og til, men vi får prøve å gjere det beste utav det vidare likevel! Har ikkje fått heilt snøring i heile saka, men uansett so får vi håper det løyser seg til det best for alle. Og at dine tøffe tider også blir lettare :-)
Gjest Skrevet 18. august 2008 #8 Skrevet 18. august 2008 Heia på deg da!! Så koselig å se deg igjen =) Her har det vært både sommer og vinterstormer.Men så dro vi endelig på ferie,og jeg er et nytt menneske =) Å denne dama,hun skal da endelig ha ferie hvert enda år etter dette,hehe. Håper du har det bra,og at vi snart ser deg igjen. Megaklem fra meg ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå