Gå til innhold

Jeg er gravid igjen:-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldste blir 3,5 og yngste 2,5 ve dtermin.. er ikke det en perfekt alder??

VI GLEDER OSS!! Flere i samme båt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!!

Veldig spennende =)

Skrevet

Hurra!

Det var tre tette gitt! Er ikke i samme båt altså:)

Skrevet

Gratulerer... jeg er i samme båt ja.. :P

 

Har en gutt på 2.5 år.. Tatt 3 tester og alle var positive.. Tok også digital så jeg så ordet gravid.. hehe.. Snakk om og dobbeltsjekke.. :P

 

Er bare 4 uker på vei jeg da.. Så helt nygravert.. =)

Skrevet

N¨er jeg snart ved veis ende da, men eldste er 3,5 år og yngste er 2 år og 4 mnd. Har termin på insdag! :-)

Gelder oss veldig mye :-D

Skrevet

Gratulerer, begge to!!

 

Så utrolig koselig, Blekkspruten! Har forstått det sånn at du har prøvd en stund? :)

Skrevet

Har blitt noen pp ja.. Startet aldri på prevansjon etter mini var født.. Prøvd med jevne mellomrom aktivt siden han var 3 mnd.. Og han er nå 2år og 9 mnd.... Ikke gått opp for meg enda.. Klarer liksom ikke juble.. Vet ikke hvorfor,. Men kommer nok.. :P

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...