bee* Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Eldste blir 3,5 og yngste 2,5 ve dtermin.. er ikke det en perfekt alder?? VI GLEDER OSS!! Flere i samme båt??
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Gratulerer så mye!! Veldig spennende =)
Gidder ikke! Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Hurra! Det var tre tette gitt! Er ikke i samme båt altså
Bring_it_on!!:)) Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 Gratulerer... jeg er i samme båt ja.. Har en gutt på 2.5 år.. Tatt 3 tester og alle var positive.. Tok også digital så jeg så ordet gravid.. hehe.. Snakk om og dobbeltsjekke.. Er bare 4 uker på vei jeg da.. Så helt nygravert.. =)
Kjærlighet <3 Skrevet 17. august 2008 #7 Skrevet 17. august 2008 N¨er jeg snart ved veis ende da, men eldste er 3,5 år og yngste er 2 år og 4 mnd. Har termin på insdag! :-) Gelder oss veldig mye :-D
Gulosten™ Skrevet 17. august 2008 #8 Skrevet 17. august 2008 Gratulerer, begge to!! Så utrolig koselig, Blekkspruten! Har forstått det sånn at du har prøvd en stund?
Bring_it_on!!:)) Skrevet 17. august 2008 #9 Skrevet 17. august 2008 Har blitt noen pp ja.. Startet aldri på prevansjon etter mini var født.. Prøvd med jevne mellomrom aktivt siden han var 3 mnd.. Og han er nå 2år og 9 mnd.... Ikke gått opp for meg enda.. Klarer liksom ikke juble.. Vet ikke hvorfor,. Men kommer nok..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå