mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Jeg slenger meg på her og sier ja det var lenge siden:o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Hei på deg - hyggelig å se deg her:-) Håper du har det bra!!
Superlis Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Så koslig nå ble jeg reint rørt her jeg sitter. godt og bli tatt imot:)) Har hatt en trivlig og tøff sommer. Mange gode minner er skapt,og noen tøffe stunder.Har mistet min bestemor, og bestefar er syk,de er gamle vi har fått ha de lenge,men trist likevel. Det tristeste er vel det at en føler at en epoke er over:( Men uansett var trivlig og "se" dere!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 Så trist å høre om besteforeldrene dine...... Det er vondt å miste og det er rart når de eldste blir borte en etter en og generasjonene tar over nye roller. Vi snakket om det her om dagen her hjemme......at den dagen vi mister våre foreldre så er faktisk vi neste generasjon med høvdinger i familien......det er vemodig og litt trist å tenke på...... Man blir plutselig opptatt av å høre historiene de forteller med andre ører, man skriver ned oppskrifter som de har hatt i alle år og tankene er innom mye rart...... Ta vare på øyeblikkene!
♥Snulder Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 Huff da! Det var leit å høre Superlis! Men det er nok noe i det du sier med at en epoke er over.... Når de gamle dør så er det minner og vemod som er mest fremtredende.
Superlis Skrevet 17. august 2008 #7 Skrevet 17. august 2008 Ja veldig viktig med øyeblikkene og ta vare på gode minner. Helt sant det du sier en ser liksom ting med litt andre øyne,en lytter mer, alle sansene er der.... og når en begynner og mimre over det en opplevde som liten,så ser jeg at det er like fjernt for mine barn som mine foreldres bardom var for meg......
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. august 2008 #8 Skrevet 17. august 2008 Det er vel dette de kaller slekters gang.....og det gir også sterke, nære og spennende historier som vi kan ta med videre til våre etterkommere - heldigvis:-) Jeg husker at jeg som liten pike elsket å høre historier fra mine foreldres oppvekst. De opplevde jo annen verdenskrig og det er virkelig sterkt å tenke på hva de opplevde den gang.....tenk så trygt vi har hatt det!!! Takknemlighet, vemod og minner:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå