HØYgravid+mammaen til Oliver!! Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 jeg går jo hele tiden og lurer på hva som ligger i magen, selvfølgelig! forrige gangen var jeg ikke like opptatt av det, for jeg bare visste at det var en gutt hele tiden;) -og fikk bekreftelse på ul-screening. nå er jeg 11 uker på vei, så det er en god stund til vi (kanskje) får vite noe sikkert svar på det. hva tror dere at befinner seg i magen deres? og hvorfor tror dere det? jeg har hørt at det finnes ulike "tegn" man kan se etter som indikerer hvilket kjønn det kan være, men husker ikke "reglene" for dem.. (høy mage, bred mage osv..) og dere som vet om det blir rosa eller blått teppe på barselavd, hvilke "tegn" har dere som stemmer? :)
0406 Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Ville bare si at æ tror du får ei jente gangen her:)
HØYgravid+mammaen til Oliver!! Skrevet 17. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2008 tror egentlig det jeg også, men er langt fra sikker... hmmm.. undre, undre!
Lilly-juli Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 jeg tror jeg får jente. Har to barn fra før med to forskjellige svangerskap. En jente og en gutt fra før. Tror jeg får jente fordi jeg har det på følelsen det har oxo barnefar. Blir litt usikker innimellom. Jeg har symtomer som kvalme,trøtthet, litt uren hud,litt tett nese,oppblåst og litt løs mage. Når jeg gikk med dattra mi var jeg kvalm i begynnelsen,veldig veldig trøtt, litt uren hud og bekkenløsning på slutten. Med sønnen min så var jeg tett i nesen i ni mnd, veldig uren hud men ikke kvalm og ikke så veldig trøtt. Og ekstrem tidlig bekkenløsning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå