Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Regner med at du er ferdig pakket og bare sitter og lakker neglene nå:-) Ha en riktig god tur og trøst deg med at du ihvertfall får shoppet litt på taxfree:-D
Karomamma Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Ha ha, takk for tilliten! Jeg var nettopp på loftet og hentet en koffert... Finner som vanlig på alt mulig for å slippe å begynne med pakkingen Blant annet har jeg nettopp sjekket værmeldingen i Kiev... Men jeg skal begynne..... NÅ
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2008 Jeg synes du er flink jeg, som har funnet kofferten:-) Jeg har opplevd å bli vekket kl halv syv på morgenen at en kollega sto utenfor og vi skulle til Bergen. Jeg hadde verken pakket eller stått opp.....hahahahaha............den bagen der var stusselig når jeg ankom hotellet, og da ble det shopping!
♥Snulder Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Regner med at du er godt i gang med pakkingen nå! 3 minuts later lizzom;=) Ha en flott tur!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 God tur, pakking er oppskrytt:o) Værmeldingen i Kiev er vel så bra:-DD
Superlis Skrevet 17. august 2008 #7 Skrevet 17. august 2008 God tur ja,og som klatten sier: Med lite pakking er det nok nødt til og bli shopping:))
Karomamma Skrevet 17. august 2008 #8 Skrevet 17. august 2008 Takk for gode ønsker, alle sammen! Litt trivielt dette, midt oppi triste meldinger, men jeg vil egentlig helst være hjemme hos snuppa. Angrer på at jeg takket ja til turen. Ikke noe å gjøre med det, blir sikkert bra! Og jeg har pakket nå Ønsker dere en fin kveld og noen gode dager som start på en ny uke!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå