Gå til innhold

I morgen blir eldstegutten skolegutt:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så rart at han er blitt så stor og jeg er sååå stolt av han.Gleder meg til i morgen og det tror jeg han gjør å:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse lykke til i morgen!:o)

Jeg har også en gutt som begynner i 1. klasse i morgen. :o)

Skrevet

har og en som begynner i 1. klasse i morgen. Veldig spennende:D

Skrevet

Å så koselig :)( Gruer meg til Kevin begynner på skolen jeg..Da er han så stor :/

Skrevet

Her er det også en skolegutt i morgen, og mamman hans lurer på hvor tiden har blitt av.

Og da vi snakket om skole her i helgen, så sa jeg : "Tenk nå skal du gå på skole i 12 år.".... etter en tenkepause, spør Storebror om han ikke skal få komme hjem av og til:o))

Stakkars, håper ikke jeg har skremt han for mye, trodde han skulle være på skolen i 12 år han..... Da hadde mammaen nektet, om det var sånn det var å bli skolegutt:o)

Skrevet

Samme her:) Har ei skolefrøken som også begynner 1 klasse imorgen, stas blir det, men det er nå alvoret begynner og ansvaret ligger tungt på oss som foreldre. Heldigvis kjenner hun mange fra barnehagen, så vennskap til flere av medelevene er allerede etablert. Håper hun får en fin tid på skolen, vet det dessverre eksisterer mobbing på skolen, men vi får jobbe med at det skal bli fine år. Tenk når broren begynner er hun i siste trinn på skolen.

Skrevet

Masse lykke til med guttens første skoledag du å:)Spennende dette:)

Skrevet

Ja,gjett om,kribler i magen til hele familien i kveld..

Skrevet

Min har også venner fra barnehagen som skal begynne i morgen og han har også vært på SFO et par uker og har stortrivdes.

Skrevet

Lykke til ! Husk fotoapparat på den store dagen. Jeg står på andre siden og skal altså være lærer og ta imot 19 nye førsteklassinger i morgen. Spennende!

Skrevet

Det ble mange bilder og en herlig dag:)Det ble sikkert en fin dag på deg også som lærer :)

Skrevet

Masse lykke til med skolegutten!!

Guttongen her begynner på torsdag først. Han gleder seg MASSE! Heldigvis blir de få i klassen, 5 jenter og 2 gutter. 4 av de har gått sammen i barnehagen, så de er en sammensveist jeng allerede! Ene jenta og gutten min har vært "kjærester" i 3 år allerede. De er så søte der de går å leier på hverandre, og må nusse når de treffes om morgenen.,....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...