Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Dagen ble rett og slett PERFEKT! Ingen nerver, noen sommerfugler hadde flytta inn i magen og min forlover var nervøs som bare fy! Hehe.. Junior (1.5 år) gikk pent opp gulvet sammen med forloveren min, med ett par fall! Hvor han så roper "mo" (som han kaller min mamma) og går opp =) Været var helt ypperlig med sol og akkurat passe grader.. Fotografen sa at de tre siste lørdagene hadde det regna, så vi var heldige! Maten var knall, fikk MASSE fint, mange fine taler, sanger og leker! Nå er jeg endelig KONA til verdens beste mann =)
Musemor med tre søte små Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Gratulerer og velkommen til kone klubben
line_n & sara Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 gratulerer! så fint å høre at dagen ble perfekt!!! det er jo akkurat slik det skal være!
* 5 om dagen * Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 Gratulerer :-)) kos deg fremover,det er en god følelse å være gift :-))
Gjest Skrevet 18. august 2008 #8 Skrevet 18. august 2008 gratulerer som nygift :-) sønnen din var sikkert nydelig,går det ann å få se noen bilder??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå