Gå til innhold

Noen som har tatt ut hormonspiral pga bivirkninger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags bivirkninger? Og tok det lang tid før de forsvant?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min skal ut...etter 2 år har jeg plutselig fått laaange blødninger..

drittlei

Skrevet

Ja, har ikke blødd siden jeg satt den inn for et år siden, men nå for 4 uker siden begynte jeg å blø og blør fortsatt =/

Og for ikke å snakke om humøret, fysj!!!!!

Skrevet

Fjernet hormonspiral pga depresjon, sinnsyke humørsvingninger, kraftig og langvarig blødning (nesten 6 mnd med konstant blødning) og smerter i magen.

Etter en mnd var jeg tilbake i god form :-)

Skrevet

jeg fikk en merkelig smerte, føltes nesten som om jeg hadde vondt i magen. legen min sa det ikke var vanelig men jeg gikk til en gynekolog som sjekket den og tok den ut.

Gikk 1 ukes tid også var all smerte borte

følte jeg ble helt satt ut av den.

Skrevet

som å lese om meg selv -nesten..hatt den i 2 år i oktober.. blødde 4 uker i strekk i sommer; alt fra truseinnleggmengde til bind.. stopet litt nå, emn trenger fortsatt innlegg.. hadde en slik periode for noen mnd siden, varte 2 uker da.

liite overskudd til "sengeaktiviteter" har jeg og...

Skrevet

Men får jo ikke tatt den ut pga blødningene =/ Har avbestilt 3 ganger nå, får ta timen jeg har til uka og høre hva jeg skal gjøre. Har ikke max lyst til å ligge i stolen når jeg blør, men jeg får høre hva han sier...

Skrevet

om jeg blør, får legen bare ta trippelt sett med hansker ohg lukke øynene og famle i blinde om det oppleves so ekkelt. jeg synes normalt det er ekkelt selv, men blåser en lang vei i det. Ut skal den..ggrrrrrrrrrr

Skrevet

Ja, jeg er der nå jeg også... Gidder bare ikke mer!

Skrevet

Hvordan var den smerten??? Jeg føler meg oppblåst og mensmurren smerte,og er ofte kvalm særlig på kvelden(litt gravid symptomer)..Har hatt spiralen i 2 år. Sikkert greit å få den ut...

Skrevet

Skal selv ta ut min etter 2 år! Er møkka lei hele hormonspiralen..! Humørsvingninger, mageverk og blødninger, helt pyton! (Og vet at den sitter som den skal..)

Ikke fått time før om 3 mnd, alt for lenge til........

Skrevet

Dere som har bivirkninger nå: hadde dere det med p-piller også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...