Kondis som en murstein Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Hva slags bivirkninger? Og tok det lang tid før de forsvant?
Gjest Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 min skal ut...etter 2 år har jeg plutselig fått laaange blødninger.. drittlei
Kondis som en murstein Skrevet 17. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2008 Ja, har ikke blødd siden jeg satt den inn for et år siden, men nå for 4 uker siden begynte jeg å blø og blør fortsatt =/ Og for ikke å snakke om humøret, fysj!!!!!
Gjest Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Fjernet hormonspiral pga depresjon, sinnsyke humørsvingninger, kraftig og langvarig blødning (nesten 6 mnd med konstant blødning) og smerter i magen. Etter en mnd var jeg tilbake i god form :-)
prince and princess brud060609 Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 jeg fikk en merkelig smerte, føltes nesten som om jeg hadde vondt i magen. legen min sa det ikke var vanelig men jeg gikk til en gynekolog som sjekket den og tok den ut. Gikk 1 ukes tid også var all smerte borte følte jeg ble helt satt ut av den.
Gjest Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 som å lese om meg selv -nesten..hatt den i 2 år i oktober.. blødde 4 uker i strekk i sommer; alt fra truseinnleggmengde til bind.. stopet litt nå, emn trenger fortsatt innlegg.. hadde en slik periode for noen mnd siden, varte 2 uker da. liite overskudd til "sengeaktiviteter" har jeg og...
Kondis som en murstein Skrevet 17. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. august 2008 Men får jo ikke tatt den ut pga blødningene =/ Har avbestilt 3 ganger nå, får ta timen jeg har til uka og høre hva jeg skal gjøre. Har ikke max lyst til å ligge i stolen når jeg blør, men jeg får høre hva han sier...
Gjest Skrevet 17. august 2008 #8 Skrevet 17. august 2008 om jeg blør, får legen bare ta trippelt sett med hansker ohg lukke øynene og famle i blinde om det oppleves so ekkelt. jeg synes normalt det er ekkelt selv, men blåser en lang vei i det. Ut skal den..ggrrrrrrrrrr
Kondis som en murstein Skrevet 17. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 17. august 2008 Ja, jeg er der nå jeg også... Gidder bare ikke mer!
Mammarama=) Skrevet 18. august 2008 #10 Skrevet 18. august 2008 Hvordan var den smerten??? Jeg føler meg oppblåst og mensmurren smerte,og er ofte kvalm særlig på kvelden(litt gravid symptomer)..Har hatt spiralen i 2 år. Sikkert greit å få den ut...
Sweet caramel Skrevet 18. august 2008 #12 Skrevet 18. august 2008 Skal selv ta ut min etter 2 år! Er møkka lei hele hormonspiralen..! Humørsvingninger, mageverk og blødninger, helt pyton! (Og vet at den sitter som den skal..) Ikke fått time før om 3 mnd, alt for lenge til........
*bubbs* Skrevet 18. august 2008 #13 Skrevet 18. august 2008 Dere som har bivirkninger nå: hadde dere det med p-piller også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå