Lykkeliten og jeg Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Satt på cafe og spiste middag da han plutselig begynte å hyle. Da hadde en veps klart å stikke han på den ene siden av halsen =/ Skikkelig guffent. var første gangen han har blitt stukket så ante ikke noe om han ville reagere. Heldigvis gikk det bra. Men ekkelt var det =/
Mom2Two Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Ble han stukket i halsen? Altså inni halsen? Usj, det hørtes skikkelig guffent ut. Godt det gikk bra.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 mente du INNI halsen eller utpå? for var det inni kunne det vel gått riktig galt...
Kondis som en murstein Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Uff, så ekkelt! Ble den med inn med noe mat da eller? Var nemlig det som skjedde da min samboer ble stukket på tungen for et par uker siden =/ Vemmelig...
Gjest Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 Pass godt på så han ikke hovner opp i etterkant!!
Lykkeliten og jeg Skrevet 17. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. august 2008 Det var ikke inni sammen maten, nei. Så da blir det jo utenpå. men treffer de riktig utenpå så k an det jo gå ganske ille da og. Og med allergi for vepser i familien... Ble skikkelig redd jeg =/
Tøysetipp Skrevet 17. august 2008 #7 Skrevet 17. august 2008 Vepsen burde blitt utryddet! Pronto! Skjønner at det var en ubehagelig opplevelse..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå