kelly Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Sukk, hadde litt småvondt etter lang dag på Acr (biltreff) igår kveld, og har vært merkelig stille siden da,litt sparking, men ikke av den kraftige varianten jeg er så vant med..og hele tiden. Har ikke hatt vondt idag, men er såklart bekymra da han har tatt helomvendig med tanke på aktivitetsnivået. Hva ville dere ha gjort? Er vel ikke masse man KAN gjøre om han er svak.. ? Kan dra og kreve ultralyd på sykehuset, men jeg vet jo at han er i live..bare spakere enn ellers liksom.. Sukk fra meg..
kelly Skrevet 17. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 17. august 2008 Glemte å si at jeg er 26+3 påvei..
Tuttelure Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 jeg er 27+3 og snuppa mi har også vært roligere i dag enn de foregående dagene. men kjenner hun innimellom lell. og tror det er veldig vanlig at man kjenner ulikt med liv fra dag til dag.. viktigste er vel at man kjenner noe daglig.
kelly Skrevet 18. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. august 2008 Dro innom hos fastlegen idag, der de ikke fant noe med den pulsmåleren, kjente jeg ble varmere og varmere. Ble så sendt til sykehuset til noen SNILLE OG FLOTTE jordmødre/gynekolog, etter mye om og men fant de heldigvis lillemann godt gjemt, mindre i størrelse enn det han burde være men ihvertfall i live, forholdsvis lav puls (for å være en guttekrabat). Lå med målingsbelte en stund, og fikk masse kynnere registrert, så nå må jeg ihvertfall holde meg i ro..:S + at jeg gikk fra 26 + 4 til 27+4, ikke verst Takk gud for at lillemann var i live..så ikveld blir det ut på byen og spise sammen med min kjære, storfeiring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå