Gå til innhold

Den trilla på jysk (ole brum el noe)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som vet hva den koster og om ryggen kan legges ned nesten helt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har 2 triller, men den dyreste...hehe...til 600kroner eller noe slikt har vi.

Jeg er kjempefornøyd og ryggen kan legges helt ned ja. Er en stund siden vi kjøpte den så jeg vet ikke om de har forandret på den.

Skrevet

Jeg har den billige paraplytrille. Kan ikke legges ned. Bruker den kun som lufthavnsvogn, men den ville ikke være god og bruke en uke i syden

Skrevet

Er det npoe du ville brukt som sovevogn i bhg til en på 15 mnd+?? eller blir den for simpel til det??

Skrevet

...og da tenker jeg på den "dyreste" av de, den som kan legges ned i ryggen

Skrevet

Jeg ville ikke brukt den til sovevogn i barnehagen, er litt for simpel og hard til det.

Skrevet

ok... tusen takk =))

Skrevet

Jeg synes oxo den er for simpel til det.. den er jo ikke akkurat lun.. også er den hard.. men det er bare min mening;o)

Skrevet

Visst det er en sånn so jeg tror. så er den ikke "tett" dva du må ha regntrekk utenpå... Ekstra madrass, og da passer kanskje ikke selene, og føttene får ikke hvile, de henger ned??? Prøv heller å få tak i en billig, pent brukt Simovogn.. Farge/lufthjul er det ikke så nøye med da.

Skrevet

vi brukte den "store,dyre" til jysk som sovevogn om kveldene når vi var i syden i 14 dager i april,da var gutten vår 14 kg og 21 mnd.Det gikk veldig fint sov som bare det han, men vi hadde et mykt fleespledd i bunnen, så ikke det ble så hardt....er veldig fornøyd med vogna jeg....står at det er opp til 15 kg på den, men vi hadde mere enn det, og den bærer ikke preg av det, like god den :-))

Skrevet

Den billigste trilla, er den for barn som er nærme 15kg?

Jenta bir 3 i november så hun er for stor til den største syns vi. Grunnen til at jeg spør er at vi reiser til Mallorca om 13dager. Kommer nok til å stikke innom jysk i morgen uansett men takker for svar;)

Skrevet

Den er fin til større unger, men ikke noe for babyer siden ryggen ikke kan legges ned

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...