Gurine og gulla Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 spisestue bordet deres? Jeg finner ikke noe jeg synes er pent:(
Gjest Mammamoms Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 jJeg varierer sånne ting inni mellom, men nå for tiden er det en hvit snippduk, to telysestaker og en flettet kurv som jeg laget da vi var på ferie på Bornholm i sommer. Det er altså de tingene som skal være der, trenger vel ikke foreslå rotete ting? Men det er det faktisk lite av nå! :-)
Gjest Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 to små blomster i murkrukker. (ser ut som en grå murklosse). tror blomstene heter sukkulenter. en slags kaktus uten pigger. kan ikke ha noen høye blomster her for da ser jeg ikke tven hvis jeg ligger:-)) ellers så har jeg et lite norgesglass med tørket frukt. hvit blondeduk på et helt mørkbeiset kistebord.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 En hvit løper, to "sølvlysestaker" fra Kremmerhuset med to lave hvite kubbelys i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå